تاریخ انتشار: 1397/06/22 23:16
کد خبر: 130478

اظهارات بازیکن سایپا درباره برد برابر سردار بوکان

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان سردار بوکان انگیزه زیادی داشتند و آمده بودند که خودشان را نشان بدهند.
اظهارات بازیکن سایپا درباره برد برابر سردار بوکان

علی دشتی بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره بازی این تیم برابر سردار بوکان اظهار کرد: بازی سختی بود و بازیکنان سردار بوکان انگیزه زیادی داشتند و آمده بودند که خود را نشان بدهند. ما وارد زمین مسابقه شدیم تا در ۲۰ دقیقه ابتدایی کار را تمام کنیم، اما بدشانسی آوردیم و پنالتی مان گل نشد . پنالتی ۵۰ - ۵۰ است و یک موقعیت گل صددرصد داشتیم که آن هم گل نشد. تلاش خود را کردیم و دیدید که در اواخر بازی یک پنالتی گرفتیم و خدا را شکر پنالتی را گل کردیم و بازی را با پیروزی به پایان رساندیم. در حال حاضر آماده بازی با تیم نفت مسجد سلیمان می‌شویم.

بازیکن تیم سایپا درباره اینکه نزدیک بود بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، گفت: در اکثر دقایق بازی، توپ دست ما بود و این دیدار یک طرفه بود. شاید ۱۰، ۱۵ دقیقه تیم سردار بوکان توپ را در اختیار داشت. با اینکه بیشتر بازی در اختیار ما بود بدشانسی آوردیم و توپ هایمان گل نمی‌شد و روزمان نبود، اما خدا را شکر بازی را بردیم.

دشتی درباره اینکه چقدر امیدوار به نتیجه گیری سایپا در این فصل است، بیان کرد: تیم ما جوان است و سرمربی خوبی در اختیار داریم و همه بازیکنان انگیزه دارند تا خود را به علی دایی نشان بدهند و سعی می‌کنیم که امسال بهتر از پارسال نتیجه بگیریم و حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq9wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تهدید بازیکن سردار بوکان؛ علی دایی یا دست های پشت پرده؟!