تاریخ انتشار: 1397/06/24 22:58
هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرد؛
کد خبر: 130233

مراسم تشییع پیکر غلام نژاد فردا (یکشنبه) برگزار می شود

هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر زنده یاد مجید غلام نژاد فردا ساعت 9 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود.
 مراسم تشییع پیکر غلام نژاد فردا (یکشنبه) برگزار می شود

روز گذشته خبری عجیب و شوکه کننده در رسانه ها منتشر شد که غیرقابل باور بود اما پس از ساعاتی، این خبر تائید شد؛ خبری که از مرگ ملی پوش سابق فوتبال ایران، مجید غلام نژاد حکایت داشت.

باتوجه به انتقال پیکر زنده یاد غلام نژاد از بندر عباس به شمال کشور، شرایط تشییع پیکر او در روز شنبه فراهم نشد و حال هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرد که این مراسم فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

مومنی، نایب رییس هیات فوتبال استان گیلان در این باره گفت: من با پدر بزرگوار زنده یاد آقا مجید غلام‌نژاد صحبت کردم. با توجه به اینکه مجید بچه هندخاله گیلان است، قرار بر این شد تا پیکر پاک به رشت بیاید. ساعت 9 تا 9 نیم صبح فردا در استادیوم شهید عضدی رشت به همراه جامعه فوتبال و مسوولان استان و ورزش استان و همه عزیزان با پیکر پاک این فوتبالیست ارزنده گیلانی خداحافظی خواهند کرد و پس از استادیوم، به سمت زادگاهش و در آنجا خانه ابدی خواهد رفت.

وی همچنین در پایان گفت: تماشاگران سپیدرود، ملوان، داماش، چوکا، شهرداری فومن و ... همه برای وداع با این عزیز سعید فقید حتما فردا به استادیوم بیایند.

همچنین مراسم سوم مدافع سابق استقلال روز دوشنبه از ساعت 16 تا 18 در مسجد امام حسین رشت برگزار می شود.

زنده یاد مجید غلام نژاد روز گذشته در رودخانه ای حوالی بندرعباس غرق شد و متاسفانه درگذشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzgkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات مراسم خاکسپاری مجید غلام نژاد