تاریخ انتشار: 1397/06/25 13:25
کد خبر: 130171

فرصتی دوباره برای پرسپولیس؛جذب ایمن حسین هنوز هم ممکن است!

مهاجم ملی پوش عراقی امروز به لیگ تونس پیوست و از بند یک قرارداد سفت و سخت رهایی پیدا کرد.
فرصتی دوباره برای پرسپولیس؛جذب ایمن حسین هنوز هم ممکن است!

امروز صبح ایمن حسین مهاجم 22 ساله و ملی پوش عراقی با عقد قراردادی به تیم الصفاقسی تونس پیوست. او از چند وقت پیش به عنوان یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس در خط حمله مطرح شده بود و حتی دعوتنامه ای هم از سوی باشگاه پرسپولیس برایش ارسال شد که البته سرانجام قرارداد این بازیکن با تیم ایرانی منعقد نشد.

 

البته نکته ای در خصوص انتقال این مهاجم وجود دارد که فرصت را برای پرسپولیس یا هر تیم دیگری برای به خدمت گرفتنش در آینده حفظ می کند. مشکل بزرگ ایمن حسین در عراق، قرارداد بلندمدتی بود که او با باشگاه نفت داشت.

 

 

تیم های دیگر عراقی برای جذب او شرایط سختی داشتند و باید پول هنگفتی را به نفت پرداخت می کردند. با این اوصاف باز هم یکی دو تیم حاضر بودند این مبلغ را بپردازند ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد. شرایط برای رفتن ایمن حسین به خارج از عراق اما متفاوت بود. او با رقم پایین تری می توانست به تیم های خارجی برود ولی نکته مهمی که در این باره وجود داشت، مهلت تعیین شده برای ترانسفر این مهاجم بود. امروز آخرین فرصت برای انتقال او به تیم های خارجی بود.

 

حالا با پیوستن حسین به الصفاقسی تونس، مشکل قرارداد بلندمدت و سفت و سخت او با تیم نفت حل شد و پرسپولیس یا سایر تیم های خواهان ایمن حسین کماکان این فرصت را دارند که در پنجره های نقل و انتقالاتی بعدی به شکل نسبتا راحت تری با مهاجم عراقی وارد مذاکره شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z55n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازیکن مد نظر پرسپولیس عذر خواهی کرد!