تاریخ انتشار: 1397/06/25 16:26
کد خبر: 130150

شکست دادن ژاوی و گابی؛هدف اصلی هافبک های استقلال در دیدار با السد

عملکرد خط میانی استقلال کلید موفقیت این تیم در دیدار با السد خواهد بود.
 شکست دادن ژاوی و گابی؛هدف اصلی هافبک های استقلال در دیدار با السد

شکست در مرکز زمین و از دست دادن میانه میدان کلید اصلی شکست استقلال در دیدار دور رفت بود. شکستی که با مصدومیت بد موقع علی کریمی پیش از شروع مسابقه و تعویض زودهنگام نویمایر ایجاد شد و استقلالی ها با تسلیم شدن در مرکز زمین، همه امیدهای خود را در تهران باختند.

استقلال حالا در آستانه دیدار برگشت قرار دارد؛ دیداری که موفقیت در آن دور از دسترس است اما اگر آبی ها بتوانند میانه میدان را تصاحب کنند، خلق یک شگفتی غیر ممکن نخواهد بود.

استقلال برای این دیدار گزینه های زیادی برای دو هافبک دفاعی و یک هافبک شماره 10 خود دارد. علی کریمی، مارکوس نویمایر، روزبه چشمی، رضا آذری، فرشید اسماعیلی و حتی طارق همام و محمد دانشگر بازیکنانی هستند که می توانند به تیم شفر کمک کنند تا در این دیدار برنده باشند.

مهم تر از پیروزی در نتیجه اما برای هافبک های استقلال، شکست دادن ژاوی، گابی و دیگر هافبک های گران قیمت و سرشناس تیم السد اهمیت خواهد داشت. استقلال احتمالا با مثلث نویمایر، کریمی و اسماعیلی دیدار را شروع می کند که از این جمع تنها علی کریمی در دیدار رفت حضور نداشت.

سرمربی استقلال امیدواری زیادی به هافبک های خود دارد تا بتوانند این بار با تکیه بر نقطه ضعف هافبک حریف یعنی دوندگی نبرد میانه میدان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بازی خوانی عالی کریمی، دوندگی بی امان اسماعیلی و پرس موثر او در کنار پاس های دقیق نویمایر می تواند به هافبک های استقلال برای شکست دادن ژاوی و گابی که در دیدار رفت روز سختی را برای آبی ها رقم زدند، کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aaee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات نشست خبری شفر قبل از دیدار با السد