تاریخ انتشار: 1397/07/17 21:29
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی (صدر )
کد خبر: 126906

لوپتگی؛ آری دستمال های سپید برای او به آسمان ها رفته است....

شکست برابر آلاوز پذیرفتنی نبود،بود.؟
لوپتگی؛ آری دستمال های سپید برای او به آسمان ها رفته است....

ابوالفضل کریم آبادی (صدر )؛ شبی که آن ها در آخرین لحظه، در پایانی ترین تیک تیک ثانیه شمارها دروازه شان گشوده شد و شکستی دیگر چشیدند، خیلی سخت،خیلی تلخ و کاملا باورنکردنی...

فاجعه برای مادریدی ها زمانی است که آن ها با ستارگانشان چهاربازی پیاپی ناکام در گلزنی بوده اند، اخرین باری که کهکشانی ها در چهاربازی پیاپی ناکام بوده اند ما را چند دهه قبل پرت می کند.

همه چیز آماده بود تا آن ها با شکست آلاوز کمی تلخی گذشته را فراموش کنند، پیروز شوند و به صدر جدول گِره بخورند، اما طرفداران قوهای سپید در ورزشگاه مندیزوروتسا باری دیگر آه کشیدند و آه، تحمل این شکست برای آن ها غیرممکن بود.

با این وصف که لوپتگی آمده بود تا بگوید با رفتن زیدان زندگی ادامه دارد اما همگان می دانستیم که در سایه درخشش حصر زیدان محو خواهد شد.

روزگاری دوران رافا شبیه این روزهای مادریدی بود، همان روزهایی که طرفداران مادریدی با پلاکاردهایی پایان ماه عسل او را نشان می دادند، همان روزی که بنتیس گفت..

"چنین حوادثی در فوتبال رخ می دهند " اما هرگز این حوادث برای طرفداران مادریدی پذیرفتنی نیست،هست؟

افسوس زمانی بیشتر شد که بیش از ۲۴ ساعت بعد بارسلونایی ها مقابل والنسیا در مستایا پات شدند و این برای کهکشانی ها نمکی بود بر آن زخم چاک چاک که چرا مقابل تیمی چون آلاوز زانو زده اند.

درام بازی شاید گل دقایق پایانی گارسیا سانچزی باشد که دقیقه، هفتادوچهار وارد زمین شد وتعویض طلایی مردی چون فرناندز بدیل شد  فرناندزی که روزگاری در پیراهن بارسلونا به میدان رفته بود و از دوران بازیگری تا به هنگام به رئالی ها چشم دشمن نگاه کرده است.

اما نمیتوان از موقعیت های برباد رفته مردان لوپتگی گذشت.

آن ها سیزده شوت را روانه دروازه کرده بودند که فقط شش تای آن در چهارچوب بود و توپی از خط دروازه آلاوزی ها گذر نکرد، نه توپی به تور آن ها نزدیک هم نشد...

با این حال دستمال های سپید به آسمان ها رفته و شلاق ها به بالاتر می رود. موج های طوفانی برعلیه پرز هجوم آورده و او کسی است که بیش از همه نیش و کنایه را به جان می گیرد.

آ.اس مدعی شده که تنها تا ال کلاسیکو به لوپتگی فرصت داده می شود و از مربیان بزرگ خانه نشین گفته. آن ها اضافه کرده اند که آخرین باری که رئال در 11 بازی ابتدایی اش در لیگ، 4 شکست تجربه کرد، به فصل 06-2005 بازمی‌گردد، فصلی که با استعفا فلورنتینو پرز همراه بود.

با این وصف که باید دید در بازی آینده آن هم در برنابئو مقابل لوانته، تیمی که در یازدهم جدول جای دارد چه اتفاقی رخ خواهد داد، حال روز مادریدی ها طوری رقم خورده که آن ها منتظر هر معجزه ای هستند، معجزه لوانته و شکست مقابل این تیم آن هم در دیدگاه و هزاران طرفداری سپید پوشی که حوصله شان خیلی سر رفته و منتظر یک شکست دیگر هستند تا لوپتگی را با هو هایشان به بیرون بدرقه کنند..

یادمان نرفته که این سرصدای طرفداران بسیاری از بازیکنان و مربیان بزرگ را از باشگاه به درب خروجی پرت کرده است؛ آری پرت شده اند....


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqxn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باستین شواین‌اشتایگر؛ وقایع نگاری یک مرگ از پیش اعلام شده...
یادداشتی از ابوالفضل کریم آبادی ( صدر )

رونی؛ به خانه کودکی ها بازگرد...
اختصاصی/ شهرزاد قصه گو....

فرناندو ردوندو؛ جادوی او با توپ قابل توصیف نیست‌‌‌‌‌‌‌....
به مناسبت تولد ابوالفضل کریم آبادی؛ فوتبالی نویس با استعداد ایرانی