تاریخ انتشار: 1397/07/18 13:19
کد خبر: 126847

برنامه آماده سازی تیم ملی دچار اختلال خواهد شد

با توجه به زمان کم باقی مانده تا آغاز بازی های جام ملت های آسیا، باز هم کمبود منابع مالی برای تیم ملی دردسرساز خواهد شد.
برنامه آماده سازی تیم ملی دچار اختلال خواهد شد

در حالی که ملی پوشان فوتبال ایران خود را آماده برگزاری اردوها و رقابت های تدارکاتی مختلف می کنند از فدراسیون فوتبال خبر می رسد به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک برنامه آماده سازی تیم ملی دچار اختلال خواهد شد چرا که کمبود منابع مالی باعث لغو اردوها و مسابقات تدارکاتی خواهد شد.

 

علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در این رابطه عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع درآمدی فدراسیون با نبود حق پخش، تنها قرارداد اسپانسری و تبلیغات محیطی است و فدراسیون در حال حاضر با شرکت فناپ که یکی از شرکت های زیرمجموعه بانک پاسارگاد قرارداد دارد که متاسفانه این شرکت به تعهدات حود عمل نکرده و این موضوع باعث اختلاف در روند آماده سازی تیم های ملی شده است. به گونه ای که فدراسیون مجبور به لغو  مسابقات تدارکاتی و اردوهای داخلی و برون مرزی خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: لذا با توجه به زمان باقیمانده تا شروع جام ملت های  2019 – امارات در صورت عدم تامین اعتبار لازم شرایط آماده سازی بخصوص نسبت به وضعیت رقبای حاضر در جام ملتها بسیار متفاوت و سخت تر خواهد بود. فراموش نکنیم همین شرایط سخت برای تیم های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز وجود دارد.

 

سلیمانی افزود: در صورتی که بخواهیم انتظارات مردم و مسئولین را برآورده کنیم علی الخصوص قهرمانی و کسب نتیجه قابل قبول در آسیا باید مشکلات مالی چه از طریق فیفا و چه از طریق بانک مرکزی و غیره مرتفع شود.

 

خزانه دار فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال تاکنون موفق به انتقال درآمدهای خود از فیفا  نگردیده است و هیچگونه کمکی از نهادی دیگر بابت تیم ملی نداشته است. امیدواریم بتوانیم حداقل ارز مورد نیاز خود را به قیمت مصوب از دولت دریافت کنیم.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5oxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزم و اراده کی روش و ملی پوشان برای موفقیت در آسیا + عکس