تاریخ انتشار: 1397/07/19 16:27
پاشازاده:
کد خبر: 126696

اگر می خواهند لج کنند، بگویند تا بازی نکنیم / دیگر خسته شدم، شما بگویید چه کنم!

سرمربی تیم بادران تهران اعلام کرد از اشتباهات داوری در مسابقات تیمش خسته شده است.
اگر می خواهند لج کنند، بگویند تا بازی نکنیم / دیگر خسته شدم، شما بگویید چه کنم!

تیم بادران تهران روز گذشته در مصاف با خونه به خونه بابل با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. مهدی پاشازاده سرمربی بادران بعد از این شکست عنوان کرد:  آقایان داورها و رییس کمیته داوران، اگر لج ولج بازی هست، به ما اعلام کنند که خیلی راحت ما بازی نکنیم.اینکه با لج بازی های داوران نتیجه بازی ها از قبل پیش بینی شده و مشخص باشد، بازی نکنیم بهتر است.

وی ادامه داد: ما فوتبال خوبی مقابل خونه به خونه انجام دادیم اما داور اشتباه کرد. با شرایطی که ما امروز در فوتبال مان داریم نمی شود به این اسم فوتبال گذاشت.

پاشازاده در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد: من دنبال راه حل تاکتیکی برای تیمم هستم. دیدید که امروزهم دو بر صفر باخته را دو بر دو کردیم و می توانستیم گل های سوم و چهارم را هم بزنیم، اما اشتباهات داوری اذیت می کند. شما نگاه کنید پنالتی ما را نگرفتند و وقتی بازیکنانم ایستاده بودند، همان توپ وارد دروازه مان شد. با داور چهارم حرف می زنیم، انگار در ورزشگاه نیست. فریاد می زنی، سریع تهدید می کنند که اخراج می شوی. مگر من توهینی کردم؟ من از حق خودم و تیمم دفاع می کنم.

وی در پایان افزود: چرا برای بخش خصوصی این اتفاقات می افتد. چرا باید اینطور باشد؟ من دیگه خسته شدم. با این شرایط نمی دانم باید چه کاری انجام دهم. اگر کسی راه حلی دارد، بگوید تا اجرا کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4585nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست شاگردان پاشازاده در باتلاق خونه به خونه/گربه سایه کار خودش را کرد
خونه به خونه – بادران؛

هشدار جدی؛ بادران بدون ضربه در چهارچوب در پایان هفته سوم!
اختصاصی| آمار بد تیم پاشازاده در انقلاب؛