تاریخ انتشار: 1397/07/20 23:12
کد خبر: 126540

رضاییان مقابل بولیوی به میدان می رود؟

مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و راه آهن در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور ثابتی دارد و احتمال دارد مقابل ملی پوشان بولیوی بازی کند.
رضاییان مقابل بولیوی به میدان می رود؟

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در حالی از ۱۳ مهر آغاز شد که شاگردان مرد پرتغالی باید برای تقابل دوستانه با بولیوی در روز ۲۴ مهرماه آماده شوند. به غیر از مرتضی پورعلی گنجی مدافع باشگاه یوپن بلژیک که به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور ندارد و در ساختمان پک (PEC) تمرین می‌کند، تمامی بازیکان در تمرینات حاضر هستند و زیر نظر کادرفنی کار‌های تاکتیکی و هوازی انجام می‌دهند.

 

کی روش ۱۱ مهرماه اسامی ۲۸ بازیکن تیم ملی را برای بازی با شاگردان سزار فاریاس اعلام کرد که نکات جالب توجه زیادی داشت. از دعوت دوباره سردار آزمون و محمدرضا خانزاده تا غیبت رامین رضاییان...

 

برخلاف اردو‌های پیشین و بازی‌های تدارکاتی گذشته، رضاییان ۲۸ ساله که سابقه بازی برای تیم‌های صبای قم، راه آهن و پرسپولیس را دارد، در فهرست جدید تیم ملی نبود، اما از روز نخست تمرینات که در ساختمان پک (PEC) برگزار شد حضور فعالی داشت و تمرینات شادی را دنبال می‌کرد. همچنین امروز (جمعه) که ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر از سد پاناما گذشت - کره جنوبی، اروگوئه را برد و قرار است قطر با اکوادور دیدار کند و عربستان به مصاف برزیل برود، مدافع ایرانی سابق باشگاه اوستنده بلژیک در فوتبال دورن تیمی حضور یافت و احتمال می‌رود با صلاحدید کی روش مقابل بولیوی بازی کند.

 

در سمت راست دفاعی بازیکنانی همچون وریاغفوری و صادق محرمی حضور دارند و باید دید کادر فنی چه تصمیم خواهد گرفت. البته مشخص نیست چرا کی روش در فهرستی که اعلام کرد، نام رضاییان را قرار ندارد، زیرا این بازیکن در تمامی تمرینات حضور دارد و باید سرمربی تیم ملی در این باره پاسخ دهد.

 

دیدار تدارکاتی تیم‌های ایران و بولیوی، روز سه شنبه هفته آینده و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppboa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدوس: درمورد بازی کردنم در جام ملت‌ها باید از کارلوس کی‌روش سوال کنید