تاریخ انتشار: 1397/07/21 11:04
کد خبر: 126507

بازگشت روحیه و انگیزه به سیدحسین بعد از روزهای تلخ

برای دومین اردوی متوالی در جمع دروازه بان های دعوت شده قرار گرفت تا در تلخ ترین روزهای فوتبال باشگاهی همچنان شانس حضور در یک تورنمنت بزرگ ملی را پیدا کند.
 بازگشت روحیه و انگیزه به سیدحسین بعد از روزهای تلخ

بعد از رکوردشکنی سیدحسین حسینی در لیگ هفدهم و ثبت رکورد جدید گل نخوردن در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران بسیاری از این دروازه بان شیرازی مستعد به عنوان یکی از مسافران جام جهانی 2018 روسیه نام بردند اما نیمکت نشینی ها در چند هفته پایانی فصل همین طور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا کی روش نام گلر استقلال را در بین مسافران نهایی قرار ندهد.

دور ماندن از جام جهانی آن هم برای گلری که روند روبه رشد خوبی از خود برجا گذاشت و به عنوان رکورددار گل نخوردن نامش را در کتاب تاریخ لیگ ثبت کرد، یکی از مهم ترین در عین حال جنجالی ترین سوژه های آن روزها بود تا شوک بزرگی به حسینی وارد شود. گرچه این بازیکن واکنشی به آن نشان نداد تا نشان دهد با اصول حرفه ای گری در فوتبال کاملا آشناست.

اوضاع اما بعد از جام جهانی و در شرایطی که سیدحسین در استقلال ماندنی شد برای این بازیکن خوب پیش نرفت تا رکورد بازی نکردن های متوالی او در جمع آبی پوشان از فصل گذشته به عدد 17 بازی متوالی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برسد. رکوردی عجیب که می توانست مانع حضور این بازیکن در اردوهای آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا شود اما کارلوس کی روش که به توانایی های این بازیکن آگاهی کامل داشت هم در اردوی شهریورماه هم در اردوی مهرماه حسینی را در جمع چهار دروازه بان دعوت شده قرار داد.

تصمیمی که روحیه و انگیزه را بعد از روزهای تلخ اردوی استقلال به سیدحسین بازگرداند تا این دروازه بان شیرازی به امید رسیدن روزهای خوب در جمع ملی پوشان تمام تلاش خود را برای گرفتن بلیت پرواز به امارات 2019 بگیرد. حسینی در تمرینات تیم ملی زیر نظر مربی گلرها تنه به تنه با سایر رقبای خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش می کند تا شاید در روزهایی که اوضاع در اردوی استقلال چندان بر وفق مراد او نیست، تیم ملی بتواند او را به آرامش برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvjmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غافلگیری اهالی فوتبال توسط کی روش در آستانه جام جهانی!