تاریخ انتشار: 1397/07/21 12:19
کد خبر: 126497

رویه جدیدی در تیم کی روش که سابقه نداشته است!

انتشار تصویری از سردار آزمون در صفحه شخصی اینستاگرام که به ملاقاتش با یک بازیگر تلویزیونی پرداخته رویه جدیدی در تیم کی روش است.
رویه جدیدی در تیم کی روش که سابقه نداشته است!

اتفاقاتی حول یکی دو بازیکن تیم ملی پس از جام جهانی باعث شد تا ادامه حضور آنها در این تیم با پیش بینی هایی از جنس حذف آنها از جمع ملی پوشان همراه شود. سردار آزمون و رامین رضاییان دو بازیکن ثابت تیم ملی در سال های اخیر هستند که قاعدتا نمی بایست در اردوی اخیر تیم ملی حضور به هم می رساندند اما همچنان دیده می شوند. اولی، خودش تمایلی نداشت به تیم ملی برسد و دومی، با تصمیم سرمربی نمی بایست در این اردو حضور پیدا می کرد. اما همانطور که می دانید داستان یه شکل کاملا متفاوتی نسبت به پیش بینی ها پیش رفته است.

 

موضوع یک: ورود مجدد به تیم بدون عذرخواهی

پس از پایان بازی های تیم ملی دو مهاجم اقدام به خداحافظی از تیم ملی کردند. سردار آزمون که در هر سه بازی تیم ملی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی پا به میدان گذاشت در نهایت پس از ناکامی این دیدارها عنوان کرد دیگر برای تیم ملی به میدان نخواهد رفت. سردار معتقد بود انتقادات بسیاری به ناحق از او شده است و وی ترجیح می دهد دیگر در تیم ملی حضور نداشته باشد تا فرصت بیشتری برای در کنار خانواده بودن به دست بیاورد.

موضوع موازی با این موضوع خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی بود. گوچی که حتی دقیقه ای در بازی های جام جهانی به میدان نرفت بدون ذکر دلیلی خروج همیشگی خود از تیم ملی را اعلام کرد.

اما اتفاق اصلی پس از اعلام این دو خداحافظی صورت گرفت. در حالی که پیش از این مرد پرتغالی فوتبال ایران را هیچ حرکت اضافه ای را از ملی پوشان نمی پذیرفت این بار با دو رفتار متفاوت، گونه ای دیگر از تصمیم گیری های خود را به نمایش گذاشت.

کارلوس به جز یک جمله کوتاه  کلمه ای درباره گوچی و تصمیمش به زبان نیاورد اما از همان روزهای به کار برده شدن  لفظ خداحافظی، سعی در پشیمان کردن سردار داشت و نام او را وارد لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کرد.سردار در اردوی قبلی تیم ملی هم غیبت داشت اما با اصرار کی روش و دعوت مجدد او این بار به ملی پوشان پیوسته است.او سه روز پس از آغاز اردوی جدید، در کنار سایر بازیکنان آفتابی شد و حالا برخلاف رویه همیشگی اردوهای تیم ملی تنها بازیکنی است که صفحه اینستاگرامش هم مثل ساعت کار می کند و امروز عکسی با نفیسه روشن بازیگر تلویزیون رد صفحه اش منتشر کرده و از حسادت دیگران گفته است درحالیکه در زمان حضورسیدجلال در تیم ملی هیچ بازیکنی حق استفاده از صفحه اجتماعی در دوران اردو را نداشت.  

009

در عین حال هرچند تصور می شد پس از اعلام خداحافظی و اصرار وی بر این تصمیم، وقتی قرار بر ادامه حضور او شد حداقل با یک عذرخواهی ساده از مردم به کار خود ادامه دهد این اتفاق نیز نیفتاد تا مهاجم ایرانی روبین کازان نشان دهد در ورود و خروج از تیم ملی مختار است.

 

موضوع دو؛ رودربایستی کی روش و ادامه حضور در تیم

دومین مورد عجیب تیم ملی در اردوی اخیر حضور رامین رضاییان در کنار سایر ملی پوشان است. رامین که در لیست اخیر کی روش قرار نداشت در مجموعه پک به تمرین می پرداخت و وقتی چهار، پنج ملی پوش را در کنار خود دید اقدام به ادامه حضور در تیم ملی کرد و با وجود اینکه به تیم ملی دعوت نشده بود او حتی پس از ورود به زمین چمن نیز همچنان در کنار سایر ملی پوشان قرار گرفت و اتفاقا امروز در بازی درون تیمی نیز به میدان رفت!

با وجود اینکه کی روش به مدافع راست ثابت تیم ملی جام جهانی اعتقاد دارد اما با عدم دعوت از وی، قطعا خواستار این بود که او هر چه سریعتر اقدام به تعیین تیم جدید خود کند و به بازی بپردازد. اما رامین ترجیح داد با وجود دعوت نشدن به عنوان مهمان ناخوانده در کنار تیم ملی حضور داشته باشد و البته کمی هم خوش شانس بود چرا که هیچ واکنشی از سرمربی بادیسیپلین تیم ملی ندید و البته هواداران تیم ملی نیز هرگز نفهمیدند که اگر کی روش تمایل به حضور رامین در این اردو نداشت چرا این روزها او را وارد برنامه تمرینی کرد و اگر می خواست این مدافع نیز حضور داشته باشد چرا نام او را خط زد. آیا کی روش نمی توانست رامین را به تیم ملی دعوت کند و در بازی مقابل بولیوی از او استفاده نکند؟ پاسخ مثبت است. آیا این که بازیکنی که به تیم ملی دعوت شده می تواند در همه مراحل آماده سازی حاضر باشد ؟ اگر پای کی روش و تیم ملی ایران در میان باشد پاسخ به این سئوال هم مثبت است!

در نهایت، تمرینات تیم ملی با شرایط تازه ادامه دارد. زمانی که وقت برداشت میوه هشت سال کار فرا رسیده اما ظاهرا مسئول ارشد تیم ملی ایده های جدیدی دارد ....

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3696v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: شیوه خداحافظی سردار آزمون با مهدی رحمتی فرق داشت