تاریخ انتشار: 1397/07/30 12:18
کد خبر: 125291

صحبت های سرمربی السد در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس

سرمربی السد در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس صحبت کرد.
صحبت های سرمربی السد در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس

ژوسوالدو فریرا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: دفعه چهارم هست که به ایران می آیم. برای برد به اینجا آمدیم و انگیزه بالایی داریم. دفعه قبل باختیم و قبول داریم. اما الان به شوق فینال به اینجا آمدیم.

وی در ادامه افزود:‌ در بازی رفت بهتر از پرسپولیس بازی کردیم. فردا می توانیم بهتر از بازی رفت هم باشیم. تو بازی برگشت نیاز به داوران بهتری داریم چون همه چیز حساس تر هست. امیدوارم داوران فردا در سطح بالاتری باشند. برای هر دو تیم بازی فردا سخت است. بازیکنان می دانند که باید این مسابقه را ببرند. باید تا آخرین لحظه بجنگیم. امیدوارم داورانب ی طرف باشند و درست داوری کنند. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و این را همه می دانند. بازیکنان خیلی خوبی در این تیم وجود دارند. آنها تجربه جهانی بیشتری از ما دارند. با این حال می توانیم قهرمان شویم. بابت نتیجه بازی رفت خوشحال نیستیم اما فردا می جنگیم.

سرمربی السد همچنین بیان داشت:‌پرسپولیس هم استراتژی خاصی دارند. آنها ده شانس دارند اما ما یک شانس داریم و آن هم بردن است. پرسپولیس مساوی هم می تواند بگیرد. می دانم که آنها می دانند که می توانند ما را ببرند. بازیکنان پرسپولیس هم فکر می کنند که ما را می برند. بازی شروع شود همه برای پیروزی تلاش می کنند؛ چه ما و چه پرسپولیس. سعی می کنیم خوشحال از زمین بیرون بیاییم. اگر جای من بودید برای بازی فردا چه کار می کردید؟ تلاش می کردید که ببرید.

فریرا در پایان گفت: خواستم بازیکنان به جو ورزشگاه عادت کنند. شک نکنید که می خواهیم ببریم و به فینال برسیم. دوست دارم بازی خوبی برگزار شود. در انتهای این دو مسابقه ما به برتری می رسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv5kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعویض فریرا آشنا به نظر رسید!