تاریخ انتشار: 1397/08/10 09:29
کد خبر: 123770

برای مهاجم خوب بودن باید حساب اینستاگرام خوبی داشت!

کریستین ویری اسطوره‌ی فوتبال ایتالیا می‌گوید نسل جدید به اندازه‌ی کافی به فوتبال اهمیت نمی‌دهد. ویری معتقد است این روزها برای مهاجم خوب بودن باید حساب اینستاگرام خوبی داشت.
برای مهاجم خوب بودن باید حساب اینستاگرام خوبی داشت!

کریستین ویری در دهه‌ی 90 و اوایل دهه‌ی اول قرن بیست و یک، یکی از خطرناکترین و ترسناک‌ترین مهاجمین دنیای فوتبال بود و برای باشگاه‌هایی که در آنها بازی می‌کرد از جمله یوونتوس، اتلتیکو مادرید، لازیو و اینتر چیزی در حدود 200 گل به ثمر رساند.

ویری در گفتگو با رادیو دی‌جی گفت:" این روزها کسی که می‌خواهد مهاجم باشد باید حساب اینستاگرام خوبی داشته باشد".

ویری در ادامه گفت و گویش با این رادیو گفت:" این روزها کسی که می‌خواهد مهاجم خوبی بشود نه دیگر لازم است در طول فصل 30 گل بزند و نه دیگر لازم است هر یکشنبه نامش را به عنوان یکی از گلزنهای هفته ثبت کند. در صورتیکه آن روزها وقتی مهاجمی یک هفته گل نمی‌زد، خود را از همه قایم می‌کرد و روز بعد تمام تلاشش را می‌کرد تا با بررسی بازی متوجه شود چه اشتباهاتی کرده و بعد سعی می‌کرد روی آنها کار کرده و مهاجم بهتری شود. ولی این اتفاق‌ها دیگر نمی‌افتد. همه‌ی فوتبالیست‌های نسل من تشنه‌ی گل زدن بودند، به خصوص مهاجم‌ها. ما تشنه‌ی گل زدن بودیم و برای رسیدن به گل لحظه‌شماری می‌کردیم".

وقتی مصاحبه‌کننده، ویری را با ایکاردی مهاجم آرژانتینی این روزهای اینترمیلان مقایسه می‌کند، کریستین ویری این مقایسه را درست ندانسته و می‌گوید:" ایکاردی؟ نه، ما با هم خیلی فرق داریم. من وقتی در زمین بودم دلم می‌خواست با همه درگیر بشوم. همه‌ی درگیری‌ها را من شروع می‌کردم. من در سری آ حدود 140 گل زدم. همه‌ی آنها را خیلی خوب به خاطر دارم، حتی فرصت‌هایی که از دست دادم، همه را روشن و دقیق در ذهنم ثبت کرده‌ام".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvekj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت مهاجم جنجالی استقلال به تمرینات مشخص شد