تاریخ انتشار: 1397/08/10 09:39
کد خبر: 123768

مصلح: امیدوارم نتیجه خوبی را در خاک کشور ژاپن کسب کنیم

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای دیدار برابر کاشیما آنتلرز وارد خاک کشور ژاپن شده و به استراحت پرداختند.
مصلح: امیدوارم نتیجه خوبی را در خاک کشور ژاپن کسب کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس پس از 12 ساعت پرواز سرانجام از کشور دبی به ژاپن رسید تا برابر تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد. پس از این سفر چندین ساعته بازیکنانی تیم فوتبال پرسپولیس برای از بین رفتن جت لگ ( مشکل اختلاف ساعت پرواز های هوایی) راهی هتل محل اقامتشان شده و از فردا تمرینات خود را برای آمادگی بیشتر از سر خواهند گرفت. در این راستا برخی از بازیکنانی تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره با سفر خود به ژاپن برای رویارویی برابر تیم کاشیما آنتلرز گفتند:

 

مصلح: امیدوارم نتیجه خوبی را در خاک کشور ژاپن کسب کنیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سفر طولانی به کشور ژاپن داشتیم و قرار است بازیکنان تیممان در 2 نوبت امروز و فردا استراحت ریکاوری کوچکی را انجام داده و پس از آن نیز به استراحت بپردازیم. امیدوارم که در طول دیدار برابر تیم فوتبال کاشیما آنتلرز نتیجه خوبی را به دست آوریم تا در دیداری که در تهران میزبان هستیم، جشن قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2018 بگیریم.

 

علیپور:10 ساعت پرواز داشتیم/ تمرین خوبی در دبی داشتیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس افزود: وضعیت خوبی در تیممان وجود دارد . تیم ما پس از چندین ساعت سفر طولانی توانست به ژاپن برسد. پیش از سفر به ژاپن در دبی تمرین خوبی را برگزار کردیم . وضعیت خوبی برای حضور برابر تیم فوتبال کاشیما آنتلرز داریم.

 

بیرانوند: تیممان وضعیت بسیار خوبی دارد/ تمرینات پس از دیدار السد قطر کمک بزرگی به ما می کند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: خدارا شاکر هستم که تیمم وضعیت بسیار خوبی دارد. تمرینات خوبمان پس از دیدار برابر السد قطر به ما کمک بسیار بزرگی کرد و توانستیم آمادگی کافی برای حضور در این دیدار به دست آوریم. امیداورم بهترین نتیجه را برابر تیم فوتبال کاشیما آنتلرز به دست آوریم.

 

کامیابی نیا:باید ریکاوری و تمرینات خوبی را در کشور ژاپن انجام دهیم

هافبک سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری ریکاوری و تمرین خوب در کشور ژاپن خودمان را آماده بازی کنیم. سفر طولانی زا از دبی به ژاپن تجربه کردیم و تا حدودی این موضوع سبب خستگی ما شده است.

 

قنبرپور: امیدوارم میهمان خوبی برای کشور ژاپن باشیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمی زود تر به این ژاپن آمدیم تا بتوانیم برنامه های مربوط به محل اسکان ، تغذیه و سایر موارد را حل و فصل کنیم . امیدوارم برای این کشور شرق آسیایی میهمان خوبی باشیم و بازی خوب و قابل قبولی را در این دیدار به نمایش بگذاریم.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه 12 آبان 1397 در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxbg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو موفق می شود با جادوی همیشگی خود از سد محکم تیم ژاپنی عبور کند؟