تاریخ انتشار: 1397/08/15 12:18
کد خبر: 122989

پیش بینی فینال آسیا توسط دو خبرنگار خارجی

خبرنگاران خارجی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی را برای کاشیماآنتلرز ژاپن بسیار سخت توصیف کردند و احتمال کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان را زیاد دانستند.
پیش بینی فینال آسیا توسط دو خبرنگار خارجی

تیم فوتبال کاشیماآنتلرز ژاپن موفق شد در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر صفر از سد پرسپولیس عبور کند. بردی که اگر نماینده ژاپن بتواند در ورزشگاه آزادی آن را حفظ کند به قهرمانی خواهد رسید تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، ناکام از رسیدن به جام باشند.

با وجود اینکه کاشیما شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس روی کاغذ دارد اما خبرنگاران خارجی دیدگاه متفاوتی نسبت به این موضوع دارند.

«گابریل تان» خبرنگار فاکس اسپورت درباره برد دو بر صفر کاشیما در دیدار رفت گفت: بدون شک پرسپولیس می توانست در نیمه اول، نتیجه را از آن خود کند. اما فکر می کنم مهاجمان این تیم حساسیت دیدار فینال را خیلی خوب درک نکرده بودند و نتوانستند از دو موقعیت خود به خوبی استفاده کنند. در ادامه هم کاشیما توانست با شناخت نقاط ضعف پرسپولیس حملات خطرناکی را از گوشه ها ترتیب دهد و به گل برسد.

خبرنگار فاکس اسپورت ادامه داد: تمام کسانی که منتظر دیدار رفت فینال بودند می دانستند شرایط پرسپولیس خاص است. این تیم از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود. شاید اگر اخراج بازیکن پرسپولیس رخ نمی داد کادر فنی این تیم می توانست تصمیمات دیگری را برای دقایق پایانی بازی بگیرد.

سردبیر بخش فوتبال قاره آسیا در فاکس اسپورت، درباره پیش بینی خود از دیدار برگشت فینال تصریح کرد: کار کاشیما در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است. هر تیمی در ورزشگاه آزادی بازی کند تحت تاثیر اتمسفر این ورزشگاه قرار می گیرد. چند روز پیش بازی پرسپولیس مقابل السد قطر را می دیدم. همه چیز سرخ بود جز پیراهن بازیکنان السد. بدون شک این وضعیت می تواند برای کاشیما باز هم دردسرساز شود.

«شین کارول» خبرنگار استرالیایی مجله فوتبال ژاپن نیز در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم سرمربیان هر دو تیم به خوبی توانستند درک خوبی از این بازی داشته باشند. هر دو گفته اند یک نیمه از این دیدار باقی مانده است و باید در آزادی بازی کنند. پرسپولیس می‌توانستیم گل بزند. من خودم پیش‌بینی ام دو بر یک بود. اما این اتفاق نیفتاد و کار برای نماینده ایران سخت شد.

وی افزود: البته من می گویم پرسپولیس قهرمان آسیا خواهد شد. آنها باخته اند اما یک نیمه از بازی در ورزشگاهی باقی مانده است که می تواند نبرد بسیار سختی برای کاشیما تلقی شود. کاشیماآنتلرز سخت ترین بازی یک سال اخیر خود را در ورزشگاه آزادی خواهد داشت و امکان بازگشت پرسپولیس در این بازی وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq8bn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنجشنبه،زمان ورود کاشیما به تهران