تاریخ انتشار: 1397/08/18 15:24
کد خبر: 122564

بی‌توجهی تاج به شایعات ؛17 حضور در ورزشگاه آزادی

رئیس فدارسیون فوتبال بدون توجه به شایعات و حاشیه‌های هفته اخیر برای برگزاری مناسب فینال لیگ قهرمانان آسیا 17 بار در ورزشگاه آزادی حاضر شد.
بی‌توجهی تاج به شایعات ؛17 حضور در ورزشگاه آزادی

در حالی که در هفته‌ای که گذشت شایعات و حاشیه‌های زیادی در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان منتشر شده بود اما مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال بدون توجه به حاشیه‌ها و شایعات امروز برای هفدهمین بار به ورزشگاه آزادی رفت تا همه چیز را شخصاً زیر نظر بگیرد و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی میزبانی مناسبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

تاج در هفته گذشته جلسات زیادی را برای برگزاری مناسب لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و امروز هم یک کار ماندگار در مرکز ملی فوتبال ایران افتتاح خواهد شد. مهدی تاج ساعت 14 امروز به همراه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عملیات اجرایی ساختمان جدید فدراسیون فوتبال را افتتاح خواهد کرد که یک کار ماندگار در فوتبال و ورزش ایران محسوب می‌شود. قرار است فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به طور مستمر در این ساختمان جدید مستقر شود ساختمانی که یک طراحی مناسب و زیبا دارد و در کنار مرکز ملی فوتبال ایران احداث می‌شود.

مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال در تلاش است که ضمن برگزاری یک روز تاریخی مناسب در فوتبال ایران آثار ماندگاری هم از خود در فوتبال به جا بگذارد.

رئیس فدارسیون و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تلاش کردند به تمامی شایعات و حاشیه‌های پیش آمده برای این فدراسیون بی‌توجه باشند و فقط تمرکزشان بر روی کارهای ماندگار در فوتبال ایران باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdlzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین ماجراجویی پرسپولیس برای رسیدن به گنج قارون