تاریخ انتشار: 1397/09/11 11:37
کد خبر: 119409

اشتباه باور نکردنی گلر ملی پوش

الکس مک‌کارتی دروازه‌بان ساوتهمپتون در اوایل بازی مقابل منچستریونایتد با یک اشتباه عجیب توپ را از دست داد ولی رشفورد و لوکاکو موفق نشدند این فرصت بادآورده را به گل تبدیل کنند.
اشتباه باور نکردنی گلر ملی پوش

در جریان بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون که به میزبانی ساوتهمپتون برگزار و با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید الکس مک‌کارتی دروازه‌بان ساوتهمپتون با اشتباهی باورنکردنی یکی از اتفاق‌های مهم بازی را رقم زد.

الکس مک‌کارتی در فصل جاری با پیراهن ساوتهمپتون شروع خوبی داشته و عملکرد خوب او درون دروازه‌ی این تیم باعث شده به تیم ملی انگلیس دعوت شود. اما او در اوایل بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در یک لحظه مرتکب اشتباهی شد که مسلماً مایل است آن را هر چه زودتر به فراموشی بسپارد.

مک‌کارتی درحالیکه از سوی مارکوس رشفورد بازیکن یونایتد تحت فشار بود پاسی را از مدافع خودی دریافت کرد ولی مک‌کارتی در یک اشتباه عجیب به جای توپ، هوا را شوت کرد یا به عبارتی سایه‌ی توپ را زد. از بخت خوب مک‌کارتی یونایتد نتوانست این فرصت بادآورده را به گل تبدیل کند و اگر لوملو لوکاکو ضربه‌ی آخر را بهتر به ثمر می‌رساند مک‌کارتی به این زودی‌ها نمی‌توانست خود را به خاطر آن اشتباه ببخشد.

77

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpvwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یونایتد شکست 0-2 را به تساوی تبدیل کرد!