تاریخ انتشار: 1397/09/13 10:01
کد خبر: 119117

برنده توپ طلا از قبل مشخص شده بود!

نشریه مارکا که دوشنبه شب در پوشش لحظه به لحظه مراسم اهدای توپ طلای سال 2018 توسط نشریه فرانس فوتبال، از لو رفتن رده‌بندی 30 نامزد کسب این جایزه و مشخص شدن برنده در فاصله چند ساعت به اعلام رسمی نام این بازیکن خبر داد.
برنده توپ طلا از قبل مشخص شده بود!

این نشریه عکسی در فضای مجازی را باز نشر کرد که در آن اسامی 30 نامزد کسب توپ طلا و امتیازاتی که آنها بر اساس آرای خبرنگاران منتخب نشریه فرانس فوتبال گرفته بودند، درج شده بود و به نظر می‌رسید که هواداران دیگر نیازی به انتظار کشیدن تا پایان مراسم برای معرفی برنده نهایی توپ طلا ندارند.

با اینکه از چند روز پیش از آغاز مراسم از لوکا مودریچ به عنوان برنده محتمل توپ طلا نام برده می‌شد، اما باز هم ترتیب سایر نامزدها در رده‌بندی کسب امتیاز نامشخص بود و به همین دلیل انتشار رده‌بندی آنها بر اساس امتیازاتشان جنجال بزرگی را در فضای مجازی به راه انداخت.

نکته قابل توجه در مورد این سند لو رفته آن است که در آن ترتیب قرار گرفتن نامزدهای کسب توپ طلا دقیقاً همان چیزی بود که در طول مراسم اعلام شد.

در مراسم توپ طلای امسال همانطور که در سند فاش شده آمده بود، لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید با کسب 753 امتیاز نفر اول و برنده توپ طلا شد و پس از او کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس با 478 امتیاز و آنتوان گریژمان مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید با 414 امتیاز به ترتیب نفرات دوم و سوم شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqlk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی نظیر مثل موردیچ, فریادهای توپ طلا در برنابئو