تاریخ انتشار: 1397/09/13 13:18
کد خبر: 119090

زمزمه هایی به گوش می رسد/ قانون منع بکارگیری بازنشسته ها متوقف می شود؟

در حالی که در روزهای اخیر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون فوتبال با چالش هایی همراه بود و این چالش هم چنان وجود دارد خبر رسیده شاید اجرای این قانون متوقف شود.
زمزمه هایی به گوش می رسد/ قانون منع بکارگیری بازنشسته ها متوقف می شود؟

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی  برخی نمایندگان در اعتراض به افزایش تعداد استثنائات و عدم نظارت دقیق در مسیر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، طرح دو فوریتی را برای کان لم یکن کردن آن تدوین می‌کنند.

قاسم میرزایی نیکو در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش تعداد استثنائات در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس در اعتراض به این موضوع و عدم نظارت دقیق طرح دو فوریتی را برای لغو اجرای این قانون تدوین می‌کنند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی مذاکراتی که با برخی نمایندگان درباره افزایش تعداد استثنائات در مسیر اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در برخی دستگاه‌ها داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که با وجود اجرای آن تنها برای عده‌ای این قانون با این شرایط نباید اجرا شود لذا می‌خواهیم طی یک طرح دو فوریتی خواستار کان لم یکن شدن این قانون شویم. هدف مجلس در زمان تصویب اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان، بکارگیری جوانان بود اما اکنون با وجود این استثنائات در دستگاه‌هایی مانند برخی وزارتخانه‌ها، صدا و سیما و ... بهتر است، اجرا نشود و نمایندگان هم می‌خواهند با این طرح دو فوریتی اعتراض خود را اعلام کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgmyb

آخرین اخبار