تاریخ انتشار: 1397/09/17 13:31
کد خبر: 118605

جنگ بحرین و امارات برای ریاست AFC

در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه به صورت رسمی فهرست نامزدهای انتخابات در کمیته های مختلف را منتشر خواهد کرد جنگ ریاست بر این کنفدراسیون آغاز شده است.
جنگ بحرین و امارات برای ریاست AFC

ششم آوریل 2019 انتخابات جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود تا نه تنها رئیس جدید و معاونانش در پنج کمیته اصلی انتخاب و معرفی بلکه شش نفر از اعضای مجمع اصلی کنفدراسیون نیز انتخاب و مشغول به کار شوند.

 

نکته جالبی که در گمانه زنی های رسانه های آسیایی به چشم آمد این که دو نامزد نهایی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از الان قابل پیش بینی هستند چون در کنار شیخ سلمان رئیس کنونی از کشور بحرین از خلفان المریسی اماراتی به عنوان رقیب جدی رئیس فعلی نام برده می شود تا در روزهای باقی مانده تا انتخابات جنگی بزرگ میان این دو نامزد از حاشیه خلیج فارس رقم بخورد.

 

در این میان باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال ایران از کدام کاندیدای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت خواهد کرد به خصوص که گفته می شود رابطه فعلی با رئیس بحرینی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و هیچ بعید نیست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز برای نایب رئیسی شیخ سلمان کاندید شود تا جای کفاشیان را بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apgee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عربستان و امارات خواهان رویارویی با نمایندگان ایران در زمین بی‌طرف