تاریخ انتشار: 1397/10/17 14:19
کد خبر: 114772

آشنایی با مامور مهار سردار آزمون در بازی با یمن

سایت الکوره به تقابل مهاجم تیم ملی کشورمان با مدافع تنومند یمنی ها پرداخت.
آشنایی با مامور مهار سردار آزمون در بازی با یمن

سایت الکوره در گزارشی به دیدار ایران با یمن در جام ملت های آسیا 2019 امارات پرداخته است و بررسی سردار آزمون، ستاره تیم ملی کشورمان و مدافع تنومند یمنی ها یعنی عمار حمصان پرداخته است که به شرح زیر است:

*رویای درخشش آزمون

 سردار آزمون در جام ملت های آسیا به دنبال درخشش است. او در دوره قابل این رقابت ها تنها 2 گل به ثمر رساند ولی این دوره به دنبال درخشش بیشتر است. آزمون فرصتی پیدا کرده است تا در اولین دیدار تیم ملی کشورش با یمن گلزنی کند.

آزمون 24 ساله است و یکی از مهره های کلیدی در ترکیب تیم ملی ایران است. او با توجه به توانایی هایش و تجربه ای که در لیگ روسیه پیدا کرده به گلزنی قهار تبدیل شده است و هواداران زیادی دارد.

*صلابت حمصان

عمار حمصان وظیفه سنگینی را بر دوش دارد و باید در این بازی مراقب سردار آزمون باشد. این مهاجم خطرناکی است و باید حمصان مانع از او شود. حمصان با توجه به تجربه و توانایی هایی که دارد می تواند آزمون را مهار کند. این مدافع یکی از مدافعان برتر لیگ قطر است و توانایی بالایی دارد.

حمصان ماه گذشته مصدوم شد ولی خیلی زود آماده شد تا از پیراهن تیم ملی یمن در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 دفاع کند. حمصان خیلی خوب می داند که مقابل آزمون کار آسانی را ندارد. باید او مقابل این مهاجم گلزن تمرکز بالایی داشته باشد و در تمام زمان بازی مراقبش باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o7jd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی یمن: ایران مدعی قهرمانی است/ یمن کشور کوچکی است اما ما آرزوها و رویاهای خودمان را داریم