تاریخ انتشار: 1397/10/18 12:26
کد خبر: 114648

باشگاه پرسپولیس به صحبت های کی روش واکنش نشان داد

سرمربی تیم ملی در پایان دیدار روز گذشته و در شرایطی که هواداران تیم ملی خوشنود از برد پرگل و هیجان انگیز ابتدایی ایران بودند، انتقادات و کنایه‌های خود را متوجه سرمربی پرسپولیس کرد.
باشگاه پرسپولیس به صحبت های کی روش واکنش نشان داد

کارلوس کی‌روش قصد ندارد به موضوع چالش خود با برانکو ایوانکوویچ پایان دهد و در شرایطی که در پایان شب گذشته تیم ملی مقابل یمن که با برتری 5 گله ایران همراه شد، هواداران تیم ملی خوشنود و سرمست از این برد بودند، ترجیح داد کنایه‌های خود را متوجه برانکو ایوانکوویچ کند تا همه چیز تحت تاثیر حرف‌های او قرار گیرد.

 

سرمربی تیم ملی بعد از انتقاد نسبت به صحبت‌های برانکو درباره تیم ملی عراق و سرمربی کروات این تیم، صحبت‌های گذشته او درباره فوتبال ایران و همچنین نقل و انتقالات باشگاه و حمایت‌هایی که بابت صعود آنها به فینال رخ داده بود را مورد توجه قرار داد و از این بابت اتهاماتی را متوجه باشگاه پرسپولیس کرد.

 

در این رابطه بعد از اینکه ایرج عرب، سرپرست باشگاه اعلام کرد با احترام به تیم ملی پاسخی به این صحبت‌ها نخواهد داشت و پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه نیز گفت: در حال حاضر تمام امیدواری و احترام ما متوجه تیم ملی ایران است برای سربلندی آن مقابل حریفان از صمیم قلب بهترین آرزوها را داریم. مطمئنا باشگاه پرسپولیس در این شرایط به دنبال این است تا آرامش تیم ملی حفظ شود و آنها به موفقیت در آسیا دست یابند و کام هواداران و فوتبالدوستان شیرین و شاد شود. با تصمیم مدیریت باشگاه و آقای برانکو واکنشی به این موضوع نخواهیم داشت و همانطور که گفتم موفقیت تیم ملی همواره برای همگی ما در اولویت بوده است. در صورتی که نیاز باشد طی بیانیه‌ای از حق باشگاه دفاع خواهیم کرد اما در شرایط کنونی آرامش و دوری از حواشی در اولویت ماست تا تیم ملی هم به نتایجی که در شان فوتبال ایران و همچنین هواداران است دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o7aq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار بشار با سرپرست پرسپولیس؛ رسن امروز به عراق میرود