تاریخ انتشار: 1397/10/18 13:02
کد خبر: 114643

زنگ خطر برای حسینی به صدا درآمد؟

تعویض زود هنگام مدافع میانی تیم ملی فوتبال تحلیل های مختلفی را به دنبال داشته است.
زنگ خطر برای حسینی به صدا درآمد؟

نکته مشترک مصاحبه های شب گذشته بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، استرس دقایق آغازین بازی اول  برابر یمن بود. به ویژه که نتایج تیم های مانند اردن و هند کمی این استرس را تقویت کرده بود که یمن در ضد حمله های خود، موجب شگفتی سازی یا نتیجه ی غیرعادی نشود. به همین دلیل طبیعی بود که در بازی یمن بعضی از پست های مهم به  بازیکنان باتجربه تر واگذار شود.  برای مثال به کارگیری دژاگه در میانه میدان.

اما نسخه کی روش  درقلب دفاع تیم ملی ایران استفاده از انگیزه دو جوان ملی پوش یعنی سید مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی بود. حسینی  در جام جهانی روسیه نشان داد از جو مسابقه زیاد تاثیر نمی پذیرد و بسیار مسلط، کار خود را ادامه می دهد اما در دقایق اولیه بازی با یمن، حسینی بازیکن همیشگی نبود. حتی در یک صحنه دروازه ایران  تا آستانه باز شدن پیش رفت. در بین دونیمه منتظری با تجربه جای حسینی را در زمین گرفت.

هرچند مارکار آقاجانیان دلیل تعویض حسینی را مصدومیت جزئی و قبلی مدافع جوان تیم ملی دانست اما عده ای معتقدند کی روش با این تعویض خواسته هشداری به حسینی جوان بدهد تا با تمرکز و دقت بیشتری در زمین حاضر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgjxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید حسینی باید از زمین اخراج می شد!