تاریخ انتشار: 1397/10/18 14:03
کد خبر: 114635

کروز: خیلی زود است که راجع به قهرمانی صحبت کنیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالیم بعد از بازی با یمن بازیکن مصدوم نداریم.
کروز: خیلی زود است که راجع به قهرمانی صحبت کنیم

اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به برد ایران مقابل یمن گفت: خوشحالیم بعد از بازی دیشب مصدوم نداریم. برای همین دو گروه بازیکن داریم. یکسری از بازیکنان که دیروز در ترکیب اصلی بودند ریکاوری و یکسری هم تمرینات آماده سازی را پیگیری می کنند. برد مقابل یمن با ۵ گل نتیجه خوبی است ولی تمرکزمان روی بازی با ویتنام است.

وی در خصوص احتمال مغرور شدن بازیکنان تیم ملی بعد از این برد، تصریح کرد: خیر اینطور نمی شود. از بازیکنان شناخت کامل داریم. آنها این تفکرات را ندارند. بازی بعدی با ویتنام سخت است. ویتنام تیم خوبی است و بازی هایش را دیده ایم. با تمرکز به راهمان ادامه می دهیم.

مربی تیم ملی فوتبال درباره توجه رسانه های جهان به تیم ملی و شانس قهرمانی در جام ملت ها، یادآور شد: در حال حاضر خیلی زود است که راجع به قهرمانی صحبت کنیم. نمی توانید یک خانه را از سقف بسازید. باید ستون ها و فونداسیون ها را بگذارید که این ستون ها و فونداسیون بازی های مرحله گروهی است. ما به بازی های پیش رو فکر  و تلاش می کنیم خانه محکمی برای مردم ایران بنا کنیم.

کروز در خصوص استرس بعضی از بازیکنان و عدم دقت در پاس های آخر، گفت: سئوال شما را با لبخند پاسخ می دهم. تصور کنید وقتی ۵ بر صفر برنده هستید اگر دقیقتر بودید چه اتفاقی می افتاد. البته می دانیم که ضعف هایی هم داریم. داریم روی نقاطی که باید پیشرفت داشته باشیم، کار می کنیم.

وی درباره گلزنی از روی ضربات ایستگاهی اظهار کرد: مثل تمام تیم های ملی دیگر، ضربات ایستگاهی برای ما مهم است و روی آن کار کرده ایم.

مربی تیم ملی همچنین در خصوص اینکه دروازه بان و خط دفاعی ایران مقابل یمن محک جدی نخوردند، گفت: برای تمام شرایط آماده ایم. می دانیم نوع بازی ها با جام جهانی فرق دارد ولی برای هر دو خط دفاع و دروازه هم آماده هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7x68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: یمن چیزی برای از دست دادن ندارد