تاریخ انتشار: 1397/10/18 17:05
کد خبر: 114611

گزینه جذاب قطر برای جام جهانی؛ آرسن ونگر

مسئولان فوتبال قطر در پی این هستند تا آرسن ونگر را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و با او برای جام جهانی 2022 آماده شوند.
گزینه جذاب قطر برای جام جهانی؛ آرسن ونگر

ونگر که در پایان فصل گذشته به حضور 22 ساله خود روی نیمکت آرسنال پایان داد، فعلا در حال استراحت است اما قرار است از فصل بعد بار دیگر به دنیای مربیگری باز گردد. همواره شایعات زیادی در مورد این مرد بزرگ فرانسوی شنیده می شود.

پس از جام جهانی گفته می شد او سرمربی ژاپن خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد. سپس شایعاتی در مورد حضور او در بایرن مونیخ شنیده شد و این اواخر هم گزینه جانشین گتوزو در میلان بود اما او همچنان به دور از مربیگری است و گویا هنوز پروژه ای جذاب به وی پیشنهاد نشده است.

در همین رابطه امرزو نشریه سان فاش ساخت که فدراسیون فوتبال قطر در تلاش است تا با ونگر قرارداد همکاری امضا کند. او گزینه اول هدایت قطر پس از جام ملت های آسیاست تا این کشور را برای جام جهانی 2022 که میزبانش است، آماده کند.

قطر با فلیکس سانچز، مربی کنونی خود نتایج چندان خوبی کسب نکرده است. آنها نه تنها از راهیابی به جام جهانی روسیه باز ماندند که در رقابت های جام خلیج نیز از دور گروهی نتوانستند صعود کنند.

ونگر 67 ساله که دو بار در سال های 2000 و 2006 سرمربیگری تیم ملی انگلیس را رد کرد، هرگز سابقه هدایت تیم ملی یک کشور را نداشته و اکنون باید دید که پاسخش به درخواست فدراسیون فوتبال قطر چه خواهد بود. او چندی پیش گفته بود که دوست دارد بازهم مربی یک تیم باشگاهی شود چرا که به کار هر روزه با بازیکنانش معتاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7gd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراسم نمادین انتقال جام جهانی به قطر