تاریخ انتشار: 1397/10/20 16:22
کد خبر: 114363

کروز: بهترین خبر در خصوص تیم ملی آمادگی تمام بازیکنان است/ ویتنام مدعی صعود است

مربی تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر همه تمرکزمان روی بازی با ویتنام است و می‌دانیم بازی ساده‌ای با این تیم نداریم. ویتنامی‌ها هم خود را مدعی صعود می‌دانند.
کروز: بهترین خبر در خصوص تیم ملی آمادگی تمام بازیکنان است/ ویتنام مدعی صعود است

مربی تیم ملی ایران اظهار داشت: بهترین خبر در خصوص تیم ملی این است که همه بازیکنان آماده هستند و حتی علیرضا جهانبخش هم به آمادگی کامل رسیده است. 

اوسیانو کروز ادامه داد: در حال حاضر مهمترین مسئله‌ای که با آن روبرو هستیم بازی با تیم ملی ویتنام است. دیداری که می تواند دومین فینال ما باشد و برای صعود ما تعیین کننده است. همه تمرکزمان روی ویتنام است و این تیم خودش هم برای صعود به مرحله بعدی مدعی است. 

وی اضافه کرد: متوجه هستیم خیلی از افراد اشاره می کنند عراق تیم مدعی گروه ما هست که برای رفتن به دور بعدی، اما ما باید روی این بازی بسیار تمرکز کنیم چون ویتنام هم یک مدعی جدی برای صعود هست.

دستیار کارلوس کی‌روش ادامه داد: هم بازیکنان و هم اعضای کادر فنی سراسر اشتیاق و انگیزه هستند و اگر بخواهیم به هدف نهایی برسیم باید بازی به بازی پیش برویم و پیام ما به بازیکنان این است که همیشه فقط بازی به بازی فکر کنند. اگر خواهان رسیدن به موفقیت مهمی هستیم باید روش مان این باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obxrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقاجانیان: توقع نداشتیم ویتنام اینقدر خوب باشد