تاریخ انتشار: 1397/10/24 12:31
کد خبر: 113925

گلر مورد علاقه جادوگر به سپیدرود بازگشت (عکس)

گلر سابق سپیدرود به این تیم بازگشت.
گلر مورد علاقه جادوگر به سپیدرود بازگشت (عکس)

محمد باقر شعبانی دروازه بان بیست و هشت ساله ای که سابقه بازی در تیم های پارسه تهران، نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر را دارد بار دیگر با نظر مثبت علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت به این تیم پیوست.

او فصل قبل با حضور علی کریمی به سپیدرود پیوست و سپس با آمدن خداداد عزیزی به این تیم از جمع سرخپوشان رشتی جدا شد و حال با آمدن علی کریمی باری دیگر به سپیدرود پیوست و از این نظر یکی از دروازه بانان مورد علاقه ی علی کریمی است.

وی به همراه تیم سپیدرود رشت سابقه حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور را نیز دارد و یکی از بازی های حساسی که برای این تیم انجام داده است دیدار با تیم نساجی مازندران در هفته آخر لیگ دسته اول بوده است که بازی سرنوشت ساز این تیم به حساب می آمد و به عنوان یکی از عاملان اصلی صعود سپیدرود به لیگ برتر بوده است.

او اکنون برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپیدرود کار بسیار دشواری دارد زیرا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم باید با دروازه بانانی چون ایمان صادقی که سال ها سابقه حضور در لیگ برتر به همراه تیم های ملوان و پرسپولیس را دارد و همچنین کوروش ملکی دروازه بان جوان و جدید تیم سپیدرود که با عملکرد بسیار خوبش جایگزین ایمان صادقی در ترکیب اصلی شده رقابت کند.

234

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kjmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع راست نود ارومیه به سپیدرود رشت پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|