تاریخ انتشار: 1397/11/21 11:01
کد خبر: 110616

کار سخت شاگردان برانکو مقابل حریفان آسیایی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ کار سختی مقابل حریفان دارد.
کار سخت شاگردان برانکو مقابل حریفان آسیایی

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی از ۱۳ اسفند برای پرسپولیس ایران آغاز می‌شود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در نخستین مسابقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) بروند. سرخپوشان فصل گذشته موفق به کسب نایب قهرمانی آسیا شدند و حالا امیدوار هستند تا با جذب بازیکنان جدید (سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، محمد نادری و ماریو بودیمیر) بتوانند به قهرمانی برسد.

 

شاگردان برانکو در گروه D با تیم‌های الاهلی عربستان، السد قطر و برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) همگروه هستند و در دیدار با نماینده سعودی‌ها باید در کشور امارات به میدان بروند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نخستین مسابقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) خواهند رفت.

 

البته مدافعان تیم پرسپولیس به مراتب کار سخت‌تری نسبت به دیگر پست‌ها دارند. السد با حضور اکرم عفیف، نام تائه هی، بغداد بونجاح و حسین الهیدوس خط حمله قدرتمندی دارد که در این فصل لیگ ستارگان قطر موفق شدند ۶۵ گل در ۱۵ بازی به ثمر برسانند و با تیم دوم (الدحیل قطر) اختلاف دو برابری از لحاظ دارند.

 

بغداد بونجاح الجزایری به تنهایی ۲۹ گل به ثمر رسانده که با اختلاف ۱۱ گل در صدر قرار دارد. اکرم عفیف که نقش بسزایی در قهرمانی قطر داشت هم موفق به زدن ۱۴ گل شده است.

 

از سویی دیگر هم الاهلی عربستان عمر السومه، دجانینی و عبدالفتاح عسیری را در اختیار دارد. السومه سوریه ای در این فصل لیگ عربستان همراه با دجانینی از کیپ ورد ۱۳ گل به ثمر رسانده و زوج خطرناکی در خط حمله محسوب می شوند. این تیم در لیگ عربستان در رده سوم قرار دارد و به نظر می رسد در کسب مقام قهرمانی از الهلال عربستان عقب بیفتد.

 

برنامه دیدارهای پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹

سه شنبه ۱۴ اسفند:

پرسپولیس ایران - برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق)

سه شنبه ۲۱ اسفند:

السد قطر - پرسپولیس ایران

سه شنبه ۲۰ فروردین:

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

دوشنبه ۲ اردیبهشت:

الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت:

برنده پلی آف (النصر امارات - پاختاکور ازبکستان و القوا عراق) - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت:

پرسپولیس ایران - السد قطر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdr5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب احتمالی مد نظر برانکو مقابل فولاد