تاریخ انتشار: 1395/04/23 01:07
کد خبر: 274199

حسن زمانی: پرونده فساد در فوتبال مختومه نشده است./از هم‌اکنون می‌گویم استقلال برنده دربی است.

عضو هیات رئیسه استقلال گفت: پرونده فساد در فوتبال مختومه نشده است. کمیسیون اصل نود هم تا آخر پای این پرونده را خواهد گرفت.
حسن زمانی: پرونده فساد در فوتبال مختومه نشده است./از هم‌اکنون می‌گویم استقلال برنده دربی است.

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن زمانی در حاشیه قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: قرعه‌کشی خوبی بود فکر می‌کنم برگزاری دربی در هفته ششم هم در بهترین زمان رخ بدهد و دو تیم در آمادگی کامل قرار داشته باشند. با توجه به شرایط و وضعیتی که وجود دارد از هم‌اکنون می‌گویم استقلال برنده دربی است.

وی در مورد زمان انتخاب مدیرعامل باشگاه یادآور شد: فکر می‌کنم پس از بازگشت تیم از ارمنستان جلسه هیأت مدیره برگزار شود که این جلسه در هفته آینده خواهد بود و به احتمال زیاد تصمیمات خوب و مهمی در آن گرفته می‌شود.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد موضوع فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: این پرونده در کمیسیون اصل نود قرار دارد و قطعاً در مجلس جدید به این پرونده رسیدگی خواهد شد و بار دیگر آن را به جریان می‌اندازند. این پرونده مختومه نشده است. کمیسیون اصل نود هم تا آخر پای این پرونده را خواهد گرفت.

زمانی در مورد اینکه آیا از روند نقل و انتقالات تیم راضی است، یا خیر تأکید کرد: استقلال بهترین دستاورد را داشته است، خود ما به عنوان اعضای هیأت مدیره از این روند راضی بودیم.

وی درمورد اینکه آبی‌‌پوشان در دو، سه هفته ابتدایی هیچ گلری ندارند، گفت: به هر حال این مسئله طبیعی است، هر سه گلر ما می‌توانند به تیم کمک کنند، فکر می‌کنم درهفته‌های اول هم بتواند به تیم کمک کند.

عضوی هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد مصاحبه‌های پیشکسوتان این تیم  علیه یکدیگر گفت: توصیه می کنم که پیشکسوتان آرامش را مدنظر قرار بدهند، استقلال هم اکنون نیاز به آرامش دارد آنها از جمله سرمایه‌های باشگاه هستند و نباید تنش را به باشگاه انتقال دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kpew

آخرین اخبار