تاریخ انتشار: 1397/11/22 20:41
کد خبر: 110442

تارتار: نفت مسجدسلیمان انتحاری بازی می‌کند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: تیم نفت مسجدسلیمان فردا مقابل ما انتحاری بازی می‌کند اما ما هم راههای مقابله با آن را انجام خواهیم داد.
تارتار: نفت مسجدسلیمان انتحاری بازی می‌کند

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی درباره بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به اینکه تیم نفت مسجدسلیمان در بازی قبل شکست خورده بود و فردا میزبان ما است به همین دلیل فکر می‌کنم بازی سختی برای ما و حتی تیم آنها خواهد بود. فکر می‌کنم نفت مسجدسلیمان فردا انتحاری بازی کند. چرا که آنها برد می‌خواهند. ما برای این بازی حریف برنامه داریم و آن را در زمین پیاده خواهیم کرد. امیدوارم کیفیت زمین خوب باشد تا تاکتیک‌های مدنظرمان را به خوبی پیاده کنیم. ما برای بردن به مسجدسلیمان آمده‌ایم چون در ۲-۳ بازی قبل امتیاز از دست دادیم و به اینجا آمدیم تا برنده باشیم و امیدوارم که به هدف‌مان هم برسیم. 

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره اینکه این تیم از داوری‌های چند هفته اخیر ضربه خورده و حتی یک پنالتی برای این تیم نگرفتند، افزود: اگر قرار است فوتبال ما پیشرفت کند باید سیستم کمک داور ویدیویی را پیاده کنیم هرچقدر هم هزینه داشته باشد باید انجام دهیم مگر در فوتبال کم هزینه می‌شود؟ این سیستم می‌تواند به فوتبال ما کمک کند تا هر تیم به حق بالا برود یا سقوط کند. نمی‌دانم چرا ۵۰ روز فرصت بود اما این اتفاق رخ نداد و برای من عجیب است. از آقای تاج می‌خواهم هر طور شده این سیستم را پیاده کند چون همه باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و زحمت میکشند تا به آن هدف اصلی برسند اما اینکه به دلیل مشکلات مالی این سیستم پیاده نمی‌شود عجیبی است. در کشور ما آنقدر پول وجود دارد که به فوتبال کشور کمک شود.

تارتار در مورد اینکه مشکلات اخیر این باشگاه حل شده یا نه، خاطرنشان کرد: ما همیشه گفتیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم مشکلات مالی و مشکلاتی است که وجود دارد کادر من و بازیکنانم به فکر موفقیت در بازی فردا هستند اما بعد از بازی انتظار داریم مشکلات ما پیگیری شود تا ان‌شاءالله قبل از سال جدید پرداخت‌ها انجام شود.

وی درباره فشردگی بازی‌‌ها هم افزود: هرچه از زمان بازی‌ها بگذرد مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود و شاید کیفیت بازی‌ها پایین‌تر بیاید چون فوتبال ما حرفه‌ای نیست که دستگاه‌های ریکاوری حرفه‌ای داشته باشند اما تیم‌ها تلاش می‌کنند با گرفتن بازیکن جدید دچار مشکل نشوند.

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره بازی با نفت مسجدسلیمان در بازی رفت که با برد پارس جنوبی همراه بود و این احتمال وجود دارد که با برد در بازی فردا شش امتیاز از این تیم گرفته شود، گفت: همه هدف ما این است اما بازی سختی است چون آنها هم برد می‌خواهند و این موضوع به جذابیت این بازی کمک خواهد کرد و شک نکنید که این موضوع به جذابیت بازی کمک می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqxky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان تارتار به صدر جدول نرسیدند