تاریخ انتشار: 1397/11/24 11:53
کد خبر: 110225

خط و نشان مهاجمان زهردار حریفان سرخابی ها در لیگ عربستان

مهاجمان خارجی دو باشگاه الهلال و الاهلی همچنان موفق‌ترین گلزنان لیگ باشگاه‌های عربستان به شمار می‌روند.
خط و نشان مهاجمان زهردار حریفان سرخابی ها در لیگ عربستان

عمر السوما و بافتیمبی گومز، مهاجمان دو باشگاه الهلال و الاهلی عربستان که حریفان استقلال و پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود، همچنان موفق‌ترین گلزنان لیگ باشگاه‌های عربستان به شمار می‌روند.

در هفته بیستم رقابت‌های لیگ عربستان بافتیمبی گومز، مهاجم فرانسوی باشگاه الهلال با گلزنی برابر القادسیه تعداد گل‌های زده خود در جدول گلزنان را به عدد 16 رساند تا همچنان با اقتدار صدرنشین این جدول باشد. گومز خطرناک‌ترین عنصر هجومی الهلال در مصاف با استقلال ایران به شمار می‌رود. از سوی دیگر جووینکو، ستاره سابق یوونتوس هم که به تازگی پیراهن الهلال را پوشیده در نخستین بازی برای این تیم موفق به گلزنی شد. ستاره ایتالیایی در نیمه دوم وارد زمین شد و زننده گل سوم آبی‌پوشان در این مسابقه بود.

از سوی دیگر عمر السوما، مهاجم سوری باشگاه الاهلی هم در شکست این تیم مقابل النصر موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد تا با 14 گل زده دومین گلزن برتر لیگ عربستان باشد. سوما هم خطرناک‌ترین بازیکن خط حمله الاهلی برابر پرسپولیس ایران محسوب می‌شود که سابقه گلزنی برابر باشگاه‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368pk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سر و دست شکستن تیم های اماراتی برای خدمت به رقیب پرسپولیس