تاریخ انتشار: 1397/12/23 10:23
کد خبر: 106711

نایب قهرمان لیگ قهرمانان، در بحران آسیایی/نتایج آرمانی برای پرسپولیس به وقوع می‌پیوندد؟

حالا با قبول شکست مقابل السد، پرسپولیس در قعر جدول گروهش جای گرفته و باتوجه به دو تقابل در زمین ثالث مقابل الاهلی، کار سختی برای صعود دارد.
نایب قهرمان لیگ قهرمانان، در بحران آسیایی/نتایج آرمانی برای پرسپولیس به وقوع می‌پیوندد؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هر دو دیدار مقابل پاختاکور و السد، فرصت پیروزی را داشتند اما فارغ از اشتباهات داوری، خودشان هم بی دقت بودند و در مقاطعی از مسابقه پراشتباه؛ بنابراین فوتبال روی خوبش را به قرمزها نشان نداد تا صدرنشین لیگ و نایب قهرمان لیگ قهرمانان، در بحران آسیایی قرار بگیرد.

قاب ناکامی علیرضا بیرانوند پس از بازی تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد. نمایش بیرانوند چیزی شبیه دیدار نیمه نهایی آسیا در دوحه بود اما نتیجه‌ی روی اسکوربورد، همان شکستی را نشان می‌داد که در مرحله گروهی «ای سی ال ۲۰۱۸» نیز وجود داشت. بیرانوند باوجود ۵ سیو در نهایت مغلوب هوشمندی مرد سال آسیا، فرصت طلبی آقای گل آسیا و البته پرچم زده نشده کمک داور لیگ قهرمانان آسیا شد‌.

او در این بازی بارها با واکنش هایش هواداران پرسپولیس را مطمئن کرد که حتی اگر سیدجلال و شجاع روی فرم نباشند و خستگی استحکامشان را تحت تاثیر قرار دهد، بازهم بیرانوندی هست که پشت سر آن ها را پوشش دهد و تیم را به جلو هدایت کند. اگرچه خود بیرانوند نیز در چند بازی اخیر روی شروع مجددها دچار افت شده است.

اما به هر حال اکنون پرسپولیس قعرنشین گروه است و باید به ۴ بازی آینده دل ببندد. سال گذشته در این مقطع، پرسپولیس با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی صعود به مرحله بعد را قطعی کرده بود و البته در سال ۲۰۱۷ در چنین روزهایی، یک امتیاز داشت‌ اما در نهایت صعود کرد.

نقطه کلیدی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ برای پرسپولیسی ها، دو دیدار مقابل الاهلی عربستان است‌. اگر پرسپولیس ۴ امتیاز را از سبزهای جده بگیرد، در ازبکستان بی شکست بماند و السد را در تهران زمین گیر کند، حتی فرصت سرگروهی را خواهد داشت اما آیا این نتایج آرمانی به وقوع می‌پیوندند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx9gx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاریخ برای پرسپولیس تکرار می شود؟