تاریخ انتشار: 1397/12/23 17:19
کد خبر: 106665

بازگشت جرارد پیکه به بازی های ملی!

جرارد پیکه پس از جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرد و دیگر پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن نخواهد کرد اما او آمادگی خود برای پوشیدن پیراهن کاتالونیا را اعلام کرد.
 بازگشت جرارد پیکه به بازی های ملی!

جرارد پیکه شب گذشته در برتری پنج گله بارسا برابر لیون، زننده گل چهارم تیمش بود و در کارهای دفاعی نیز کم نقص ظاهر شد. پیکه در یکی از بهترین دوران فوتبالی خود به سر می برد و فصل جاری در تمام بازی های این تیم در لالیگا از ابتدا به میدان رفته است.

او که دیگر پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن نخواهد کرد، خبر از حضورش در تیم ملی کاتالونیا داد. کاتالونیا 5 فروردین یک بازی دوستانه با ونزوئلا برگزار خواهد کرد و سرمربی این تیم نیز جرارد لوپز، بازیکن سابق بارسا و مربی سابق تیم دوم این باشگاه است.

پیکه در میکسدزون ورزشگاه نوکمپ گفت:« مشتاق حضور در تیم کاتالونیا هستم و سعی خواهم کرد که دوشنبه در تمرینات این تیم حاضر شوم.»

پیکه همچنین به این نکته اشاره کرد که رسانه ها اغلب سعی در کم ارزش شماردن موفقیت های بارسلونا دارند:« اسپانیا به دو دسته تقسیم شده است. یک عده از رئال هواداری می کنند و عده ای دیگر از بارسا. برخی همیشه سعی در کم ارزش شماردن نتایج و افتخارات ما دارند. البته اعتراف می کنم که برخی نیز در مورد رئال چنین سیاستی دارند و مثلا قهرمانی های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان را زیر سوال برده اند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwj7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکه:هنوز راه درازی در پیش داریم/بازی با لیون،بازی مرگ و زندگی است!