تاریخ انتشار: 1397/12/23 19:52
کد خبر: 106653

تارتار: به هواداران گفتم به دیدار رییس جمهور بروید

سرمربی پارس جنوبی جم امیدوار است سفر رییس جمهوری به استان بوشهر مشکلات تیم او را برطرف کند.
 تارتار: به هواداران گفتم به دیدار رییس جمهور بروید

مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: فردا یک بازی بسیار مهم را در پیش داریم که ارزش یک امتیازی آن، بیشتر از ۳ امتیاز است چراکه فاصله امتیازی تیم‌های رده ششم جدول به بعد نزدیک شده و به همین دلیل و ضمن احترام به تیم، آقای مهاجری و کادر فنی مجرب ایشان، هر طور شده باید در مسابقه فردا به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: ماشین‌سازی تیم مرموزی است که در ضد حملات و ضربات ایستگاهی می‌تواند ما را دچار مشکل کند؛ تمرینات خوبی انجام دادیم، تدابیر لازم را داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردیم که امیدوار هستیم در مسابقه فردا با ارائه بازی جانانه و هدفمند به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه هر تیمی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد، ابراز کرد: برابر ماشین‌سازی باید در زمانی که حمله می‌کنیم، مراقب باشیم چراکه این تیم به دنبال استفاده از اشتباهات تیم مقابل است؛ باید ضریب اشتباهات را پایین آورده و در طول ۹۰ دقیقه با تمرکز بالا دقیقه کار کنیم و عجول نباشیم.

تارتار درباره بازیکنان غایب تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: محمد ستاری آسیب دیده است و چند نفر دیگر مصدومیت جزئی دارند که امیدوار هستیم به بازی فردا برسند؛ محمدمهدی عسگری نیز محروم است.

او با اشاره به سفری که قرار است رییس جمهوری سه روز دیگر به استان بوشهر داشته باشد، اظهار کرد: دیروز در مراسمی در شهر جم اعلام کردم و از هواداران خواستم به دیدار رییس جمهوری بروند و از ایشان درخواست داشته باشند تا به تیم ما کمک کنند؛ با توجه به قانون مجلس، دست مسوولان ما بسته است ولی امیدوار هستم رییس جمهور محترم نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد؛ پارس جنوبی هواداران زیادی را جذب کرده و می‌تواند در مسائل اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... برای استان بوشهر تاثیرگذار باشد.

سرمربی پارس جنوبی با بیان اینکه امیدوار هستم عنایت ویژه‌ای از سوی رییس جمهوری شود تا به طور کل مشکلات برای آینده باشگاه حل شود، ابراز کرد: این تیم باید در سطح اول فوتبال بماند که البته امسال می‌ماند ولی برای فصل‌های بعد دچار مشکل خواهد شد؛ امیدوار هستم مشکلات به طور اساسی حل شود.

تارتار با تاکید بر اینکه از ناحیه داوری خیلی صدمه خوردیم، گفت: جا دارد به آقای اصفهانیان خسته نباشید بگوییم که دیگر به‌عنوان رییس کمیته داوران فعالیت نمی‌کنند؛ امیدوار هستیم مشکل و معضلات حل شود و همه تیم‌ها به حق، امتیازات بگیرند.

او درباره رایگان اعلام شدن تماشای بازی فردای پارس جنوبی و ماشین‌سازی عنوان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که بازی را رایگان اعلام کردند؛ نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه داریم و می‌خواهیم هواداران مثل همیشه و حتی بیشتر از قبل ورزشگاه را پُر کنند و یار و یاور ما باشند.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه کرمانشاهی داور با تجربه‌ای است، گفت: هرچند خاطرات خیلی خوبی از قضاوت ایشان نداریم و از آن صدمه خوردیم ولی امیدوار هستم با توجه به تجربه‌ای که دارد، در بازی فردا سربلند از زمین بیرون بیاید.

تارتار درباره آخرین وضعیت مصدومیت محمد ستاری ابراز کرد: پزشکان تیم در جریان آسیب دیدگی او هستند؛ ستاری در تعطیلات نیم‌فصل دوم و در جریان یک مسابقه دوستانه ک در زمین چمن مصنوعی برگزار شد، از ناحیه مچ پا آسیب دید و دوری او از میادین طولانی شده که امیدوار هستیم بعد از تعطیلات عید به بازی‌ها برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awkde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پارس جنوبی به نشست خبری نمی‌رسد