تاریخ انتشار: 1397/12/23 18:34
کد خبر: 106652

نفت مسجد سلیمان 0_1 سایپا؛ پیروزی 9 نفره شاگردان دایی در اهواز

در یک بازی کسل‌کننده، خودروسازان در دقیقۀ آخر موفق شدند با تک حسین‌زاده سه امتیاز را دشت کنند.
نفت مسجد سلیمان 0_1 سایپا؛ پیروزی 9 نفره شاگردان دایی در اهواز

از هفتۀ بیست‌ودوم لیگ برتر ایران، دو تیم نفت مسجد سلیمان و سایپا در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم در این دیدار با ترکیب زیر در میدان حاضر شدند:

نفت مسجد سلیمان: مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، محمد شادکام، محمد پاپی و فرشید پاداش

سایپا: حامد فلاح زاده، ساموئل سارفو، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر، امید خالدی، معین عباسیان، امید دره، آرمان رمضانی، سید پیمان میری و امیرحسین حسین زاده

در آغاز نیمۀ اول دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در صحنه‌هایی از بازی هم خطرناک ظاهر شدند اما موفق به گل‌زنی نشدند تا در یک نیمۀ کسل‌کننده دو تیم با نتیجۀ بدون گل به رختکن بروند و با استراحتی 15 دقیقه‌ای خود را مهیای نیمۀ دوم مسابقه کنند.

با شروع نیمۀ دوم، دو تیم آمده بودند تا با ارائۀ یک بازی مالکانه نتیجۀ را به سود خود به پایان برسانند. اما متاسفانه بازی هر چقدر که رو به جلو می‌رفت، به نظر می‌رسید که قدرت بدنی آنها رو به کاهش است. بازی آنقدر کسل کننده بود که اعصاب بازیکنان دو تیم خورد شد تا جایی که بیژن کوشکی از نفت سلیمان در دقیقۀ 53 اخراج شد.

با 10 نفره شدن نفت، علی دایی شاگردانش را تهییج کرد تا هر جور که شده دروازۀ حریف خود را باز کنند و همین‌طور هم شد و در دقیقۀ 87 توسط امیرحسین حسین‌زاده به گل رسیدند تا 9 نفره با کسب سه امتیاز به تهران بازگردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bagq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان - سایپا؛ کار سخت زردهای زاگرس برابر شهریار و یارانش

 دایی، بازمانده خوشحال نبرد پربرخورد
سایپا از میانه جدولی ها فاصله گرفت؛