تاریخ انتشار: 1397/12/24 20:54
کد خبر: 106537

حرف مهمی که قطبی در نشست خبری زد

افشین قطبی در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سپاهان به نکته مهمی برای اینکه باشگاه فولاد خوزستان بتواند به موفقیت برسد، اشاره کرد.
 حرف مهمی که قطبی در نشست خبری زد

افشین قطبی در هفته انتهایی نیم فصل اول رقابت های لیگ هجدهم هدایت تیم فوتبال فولادخوزستان را برعهده گرفت و موفق شد در اولین گام قرمزپوشان تبریزی را در خانه شکست دهد؛ دیداری که تاکنون تنها شکست خانگی صدرنشین فعلی جدول لیگ برتر به شمار می رود.

قطبی با فولاد خوزستان سپس در جم مقابل پارس جنوبی به تساوی بدون گل دست یافت؛ نقطه اوج فولادی ها شکست پرسپولیس و پایان شکست ناپذیری آنها در ورزشگاه غدیر اهواز بود و سپس افشین قطبی در رویارویی مستقیم با دستیار سابقش در پرسپولیس موفق به کسب هر سه امتیاز بازی شد، تا فولادی ها که از تنها 15 امتیاز با 3 مربی قبلی خود دشت کرده بودند، با قطبی و تنها پس از 4 مسابقه 25 امتیازی شوند، اما روزهای سخت هم در راه بودند.

اولین شکست فولاد خوزستان با قطبی در دیدار برابر نساجی مازندران در قائمشهر رخ داد و آنها در دو دیدار بعدی برابر استقلال تهران و سایپا هم شکست خوردند.

در دیدار برابر سپاهان، قرمزپوشان خوزستانی اولین بازی در ورزشگاه فولاد آره نا را با یک امتیاز جشن گرفتند تا پس از سه شکست متوالی یک امتیاز روحیه بخش کسب کرده باشند، اما به نظر می رسد مشکلاتی از نظر افشین قطبی در مسیر موفقیت تیم وجود دارد.

افشین قطبی که تجربیات فراوانی از کار در فرهنگ های مختلف دارد، برای بیان مشکلی که در تیم کنونی اش یعنی فولادخوزستان وجود دارد، مثالی ملموس را انتخاب کرد؛ او گفت که برای اینکه بتوانیم موفق شویم باید مانند دوران جنگ و به همان شکل که علیه صدام حسین متحد شدیم برای موفقیت فولادخوزستان هم به همان شیوه متحد شویم.

هنوز تصویر شادی افشین قطبی در اولین گام با فولادخوزستان که در رختکن ورزشگاه یادگار امام تبریز او را در حال جشن و پایکوبی با یک آهنگ جنوبی نشان می داد، از خاطره ها پاک نشده که به نظر می رسد سرمربی سابق تیم ملی ایران در جام ملت های 2011 متوجه تحرکاتی پیرامون تیمش شده است.

قطبی البته در مورد این تحرکات خیلی مبهم صحبت کرده تا اطمینانی در مورد وقوع آنها وجود نداشته باشد؛ ولی اگر این فعالیت ها که از دیدگاه قطبی برهم زننده اتحاد تیمی بازیکنان تیم فوتبال فولادخوزستان است، وجود خارجی داشته باشد، شاید در بازی های آینده شاهد مصاحبه های واضح تری از سوی این سرمربی خواهیم باشیم،  که پس از 10 سال بار دیگر به فضای فوتبال ایران بازگشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mplk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطبی: نگرانم چون موقعیت‌هایمان را گل نمی‌کنیم