تاریخ انتشار: 1397/12/24 21:39
کد خبر: 106530

پیش بازی استقلال - نساجی؛ شفر و یارانش به دنبال رسیدن به صدر؛ روحیه بالای نساج‌ها برابر استقلال

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی استقلال - نساجی؛ شفر و یارانش به دنبال رسیدن به صدر؛ روحیه بالای نساج‌ها برابر استقلال

دو تیم چهارم و نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و دوم با قضاوتِ محمدرضا اکبریان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. استقلال این شانس بزرگ را دارد تا درصورت برد در بازی روز شنبه خود و توقف احتمالی پرسپولیس برابر سپیدرود رشت، به صدر جدول رقابت های لیگ برتر برسد.

ابتدا از میزبان و تیم آبی پوش دیدار فردا، استقلال تهران شروع  می کنیم. استقلال در نیم فصل دوم و با اضافه شدن بازیکنان خارجی و خوبی که در اختیار گرفته یکی از تیم های خوب و شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می آید. آبی پوشان پایتخت این روزها با خط آتش ویرانگر خود و همچنین سرمربی باهوشی چون وینفرد شفر در رقابت های لیگ برتر در اوج قرار دارند؛ خط حمله این تیم تا هفته بیست و یکم توانسته 31 گل به ثمر برساند و خط دفاعی آن ها هم تنها 8 گل دریافت کند که خط دفاعی آبی ها از این نظر بهترین شرایط را در مسابقات لیگ به خود اختصاص داده است.

 استقلال تهران در صورت برد در بازی برابر نساجی که می توان آن را با توجه به قدرت تیم شفر محتمل دانست و کسب هر نتیجه ای غیر از برد سرخپوشان در جدال برابر سپید رود، می تواند آن ها را هم امتیاز با تراکتورسازی صدرنشین سازد. دلیل این موضوع هم تفاضل گل بسیار خوب استقلالی هاست؛ آن ها با تفاضل 23+ بهترین شرایط را از این نظر در مقایسه با دیگر تیم های صدرنشینِ لیگ برتر دارند.

در سوی دیگر میدان تیم، نساجی مازندران قرار دارد. نساجی با حضور مجید جلالی در راس کادر فنی خود، شرایط بهتری را نسبت به گذشته پیدا کرده و این تیم در 5 بازی اخیر خود تنها یک شکست آن هم مقابل پارس جنوبی جم در بوشهر متحمل شده است. شاگردان جلالی در هفته گذشته و در جدال با دیگر مدعی عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس تهران، با حمایت هوادارانشان توانستند یک امتیاز ارزشمند کسب کنند و حال با روحیه ای بالا به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه آزادی خواهند رفت.

البته نکته ای که باید نساج ها به آن توجه داشته باشند این است که سرمربی نساجی در تقابل های پیشین خود برابر آبی پوشان اصولا چهره ای موفق نبوده و در سالیان اخیر بیشتر تقابل های تیم های جلالی با استقلال، چیزی جز شکست برای این مربی کهنه کار فوتبال ایران در پی نداشته است. شاید همین موضوع خود انگیزه ای بالا به او و تیمش دهد تا نمایش دلپذیری را مقابل استقلال تهران که این روزها در رقابت های لیگ در اوج آمادگی قرار دارد، انجام دهند. نساجی مازندران با 21 بازی و کسب 23 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد و برد در این بازی خارج از خانه می تواند این تیم را چند پله ای در جدول مسابقات لیگ برتر، بالا ببرد.

کوبل داوری:

محمدرضا اکبریان - سعید قاسمی - عسکر محمدی - محمد حسین ترابیان - ناظر: مسعود عنایت


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn6d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه نساجی از داوری / مدارک هم موجود است