تاریخ انتشار: 1397/12/24 22:27
دربی جنوبی‌ها در بوشهر؛
کد خبر: 106524

پیش بازی شاهین - اروند خرمشهر؛ سقوط یا صعود/ مسئله این است!

شاهین شهرداری بوشهر در هفته یازدهم دور برگشت لیگ یک میزبان اروند خرمشهر است.
پیش بازی شاهین - اروند خرمشهر؛ سقوط یا صعود/ مسئله این است!

تیمهای فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۵:۳۰ شنبه ۲۵ اسفند ماه در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته یازدهم لیگ یک در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پر گل ۳-۰ سه سود تیم شاهین به اتمام رسید. تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیم فصل دوم را با باخت ۲-۰ در خانه حریف آغاز کرد و حالا در هفته یازدهم نیم فصل دوم پذیرای اروند خرمشهر است.

عبدالله ویسی سرمربی شاهینی ها بیشتر از هر کسی میداند که در این شرایط بسیار سختشان این سه امتیاز ها چقدر به کار تیمش می آیند و تمام تلاشش را می کند که در این دیدار پیروز شود و کماکان منتظر لغزش گل گهر سیرجان بماند و از طرفی دیگر تیم اروند خرمشهر که کمی با روزهای اوجش فاصله گرفته و چند بازی ای هست که دیگر نتایج خوبی کسب نمی کند به زمین مسابقه می آید تا بهترین نتیجه را در یک دیدار سخت بگیرد.

اروند در طول هفته شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت و اعتصاب و بی‌نظمی در تمرینات این تیم ذهن بازیکنان را کمی درگیر کرده بود. به هر حال شاهین بوشهر آماده پرواز به صدر جدول لیگ یک است و چنانچه سرخپوشان و گل گهر در بازی این هفته لغزش بکنند، بندرنشین‌ها به صدر جدول خواهند رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4579bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شاهین بوشهر - اروند خرمشهر

شاهین بوشهر 0-0 اروند خرمشهر؛ شاهین به پلی آف رسید
اختصاصی| شاهین در آستانه لیگ یکی شدن؛

پیش بازی شاهین بوشهر - اروند خرمشهر؛ بزن بزن جنوبی‌ها!
اختصاصی| خرمشهر پرواز می‌کند یا شاهین؛