تاریخ انتشار: 1397/12/25 11:34
کد خبر: 106479

اتفاق واقعا بدی بود/حتی اگر فغانی هم زنگ بزند دیگر جوابش را نمی دهم!

اتفاقاتی که در مراسم انتخاب بهترین های سال داوری افتاد باعث ناراحتی علی خسروی داورقدیمی فوتبال ایران شد به طوری که او می خواست مراسم را ترک کند اما مهدی تاج رئیس فدراسیون مانعش شد.
 اتفاق واقعا بدی بود/حتی اگر فغانی هم زنگ بزند دیگر جوابش را نمی دهم!

در مراسم انتخاب بهترین های سال داوری ، وقتی جایزه داور همدانی اعلام شد اتفاق عجیبی افتاد. در حالی که به دلیل عدم حضور داور ، قرار بود علی خسروی رئیس کمیته داوران استان همدان جایزه را بگیرد مجری برنامه گفت که خسروی نباید روی استیج برود چون داوری که در مراسم نباشد جایزه به آن تعلق نمی گیرد. اتفاقی عجیب که حواشی بعدی نیز به همراه داشت چرا که خسروی که از این موضوع ناراحت شده بود درصدد ترک مراسم در هتل المپیک برآمد اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مانع از این اتفاق شد و در نهایت علاوه بر دادن جایزه داورهمدانی به خسروی ، از این داور قدیمی نیز تقدیر شد و حتی به او جایزه نقدی هم دادند.

علی خسروی درباره این مراسم گفت:« دو داور همدانی یعنی آقای بیژن حیدری و بهاره سیفی نهاوندی مسافرت بودند و با هماهنگی با هیات استان گفتند که علی خسروی در نبود ما جایزه را بگیرد. جایزه ای هم که می دهند هم تندیس است و هم به صورت نقدی!من شب قبل هم با فریدون اصفهانیان که هنوز عضو کمیته داوران است و سهرابی رئیس کمیته داوران در این باره صحبت کردم اما وقتی جایزه خانم سیفی نهاوندی را اعلام کردند محمدرضا احمدی مجری مراسم به من گفت بالا نیا! چون هر کسی در سالن نباشد جایزه اش را نمی دهند.» خسروی افزود:« این اتفاق واقعا بدی بود. در مراسم جشنواره فجر مگر بازیگر یا کارگردانی که در سالن نیست را جایزه اش را نمی دهند! بدتر آنکه خانواده من در سالن حضور داشتند، دوستان و همکارانم آن جا بودند. آنچه من را ناراحت می کند این است که هیچ کدام از دوستان و پیشکسوتانی که در سالن بودند از اتفاقی که برای من افتاد ناراحت نشدند و واکنشی نداشتند. فقط آقای تاج خیلی خوب ماجرا را مدیریت کرد و من هم واقعا دیدم درست نیست وقتی آقای تاج شرایط را فراهم کرد دیگر به سالن برنگردم.»

او افزود:« من همیشه از داوران حمایت کردم، خیلی ها شاهدند که برای مشکل درمانی، مشکل کاری و خیلی مسایل داوران تلاش کردم اما هیچکدامشان در سالن واکنشی نداشتند. من مددکار داوران بودم و هستم. اما آن شب تصمیم گرفتم که روش حمایتی ام را از داوران عوض کنم. دیگر اینکه داوران پول ندارند به من ربطی ندارد؟ چرا باید داوران را به خاطر اینکه هتل ندارند یا هرمساله دیگری بیاورم منزل خودم. از آقای نصیرزاده و بحرینی بپرسید آن ها می دانند که من تلفنخانه داوران بودم. داوری ایران از آن شب بزرگترین حامی اش را از دست داد. من که به خاطر داوران با کارمند سازمان تربیت بدنی درگیر شدم.»

خسروی در ادامه گفت:« من مطمئن هستم که آن اتفاقی که افتاد کار داوود رفعتی است. او شب قبل از مراسم و در حالی که می دانست من قرار است به جای داوران همدانی جایزه شان را بگیرم در گروه داوران وویس گذاشت که هرکسی نیاید به او جایزه نمی دهند. من اما برایم جالب است که رفعتی چرا چنین حرفی را می زند چون اصلا در حیطه اختیاراتش نیست.» او همچنین گفت:« فقط علیرضا فغانی که دید من خیلی دلخور هستم مرا به یک مراسم برد در آنجا سخنرانی کردم اما حتی اگر فغانی را هم زنگ بزند دیگر جوابش را نمی  دهم. هرچند کمیته داوران با تصویب قانونی که داوران فعال نمی توانند تدریس بکنند عملا فغانی را از تدریس کردن منع کرد.»

داور قدیمی فوتبال ایران افزود:« هنوز از اتفاقات آن شب ناراحت هستم و از اینکه هیچکدام از دوستان آنقدر شجاعت نداشتند که در سالن واکنشی داشته باشند یا حتی زنگ بزنند یا در صفحاتشان در فضای مجازی چیزی بگویند! این رسم عدالت و فیرپلی نیست. این رسم احترام به پیشکسوت نیست. فقط آقای بابک داوری در اینستاگرامش متنی را نوشت و از من حمایت کرد.» خسروی در پایان هم گفت:« امشب میهمان برنامه شب های فوتبالی هستم و خواهید دید که نسبت به حمایت از داوران تغییر روش داده ام. داوران عزیز لطفا با من تماس نگیرند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw85m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 خسروی:دژاگه اخراج نشد چون پورعلی گنجی نشد