تاریخ انتشار: 1398/01/24 20:02
عدد نباختن یاران منصوریان به 10 رسید
کد خبر: 103580

پیکان 0 ذوب آهن 1؛ سبزهای شکست ناپذیر

ذوبی ها در ادامه بازی های خوب خود در هفته های اخیر در دیدار امروز برابر پیکان نیز موفق شدند خیلی زود به دروازه حریف برسند و با گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساندند بازی را به سود خود به پایان برسانند.
پیکان 0 ذوب آهن 1؛ سبزهای شکست ناپذیر

 شاگردان علیرضا منصوریان که در 10 دیدار اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانستند با امتیاز به کار خود پایان دهند بازی امروز را برابر پیکانی ها هجومی آغاز کردند و در میانه های نیمه اول نیز توانستند از روی یک ضربه کرنر و پاس حدادی فر و شوت زیبای بوحمدان به گل اول بازی دست پیدا کنند.  گلی که تا پایان بازی آن را حفظ کردند و شکست ناپذیری خود را حفظ کردند و از آن مهمتر با سه امتیاز کامل از شهرقدس راهی شهر اصفهان شدند.

   هفته بیست و پنجم لیک هجدهم، شنبه 24/01/98، ساعت 18:00، ورزشگاه شهدای قدس

داور: علیرضا فغانی          کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، محمد رسول ذورقی

پیکان:

مهدی امینی، سعید قائدی‌فر، مهران موسوی، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر(71 امیر روستایی)، فراز امامعلی، ماهان رحمانی(63 محمد خدابنده لو)، مارکو وکسوویچ، حجت حق‌وردی، علی حمودی و سامان نریمان جهان(65 سعید واسعی)

سرمربی: حسین فرکی

 

ذوب آهن:

محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم‌ زاده، مجتبی مقتدایی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌ فر، مهران درخشان‌ مهر، ابوذر صفرزاده(64 سیدمحمدرضا حسینی)، ماریون سیلوا(46 اوساگوانا) و رضا حبیب‌ زاده

سرمربی: علیرضا منصوریان

کارت زرد:

وحید محمدزاده(6) از ذوب آهن

مهران موسوی (50) از پیکان

کریستین اوساگوانا (76) از ذوب آهن

 

شرح گل:

 

پیکان 0 ذوب آهن 1 (دقیقه 20، حمید بوحمدان): یک ضربه کرنر برای سبزپوشان اولین گل بازی امروز را در بر داشت و بدین ترتیب ارسال زمینی و دقیق قاسم حدادی فر روی خط محوطه جریمه به حمید بوحمدان رسید و او نیز با شوتی دقیق و زیبا تور دروازه تیم تهرانی را لرزاند.

 

 

اتفاق ویژه:

پس از دو سه دیدار ابتدایی ذوبی ها که در آن موفق به کسب نتایج خوبی نشده بودند علیرضا منصوریان و تیمش روند بازی های خود را تغییر دادند و موفقیت خود را برای بازی های لیگ هجدهم کلید زدند. حالا پس از هفته ها، اتفاق مهم برای سبزپوشان افتاد و هفته به هفته نیز محکم تر از قبل می شود تا احتمالا برای این تیم تبدیل به رکورد شود. ذوبی ها در مجموع بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، 10 دیدار است که نباختند و با امتیاز زمین را ترک کردند.

دقایق حساس:

دقیقه 21 -  ماریون سیلوا با استپ سینه مجتبی مقتدایی را در موقعیت خوب گلزنی قرار دارد اما مهاجم جوان پیکان این فرصت را از دست داد‌.

دقیقه 23 - ارسال سعید قائدی فر از سمت چپ دروازه پیکان با ضربه سر عیسی آل کثیر در اختیار صادقی قرار گرفت.

دقیقه 33 - شوت سر ضرب مقتدایی با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه پیکان بیرون رفت.

دقیقه 55 - عیسی آل کثیر به شکل مشکوکی درون محوطه جریمه ذوب آهن روی زمین افتاد اما علیرضا فغانی که اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت با گرفتن دست آل کثیر او را از روی زمین بلند کرد.

دقیقه 56 - فراز امامعلی در موقعیتی مناسب از داخل محوطه جریمه ذوب آهن توپ را به بالای دروازه صادقی فرستاد.

دقیقه 61 -  ارسال بازیکنان پیکان با ضربه سر حجت حق وردی بیرون رفت.

دقیقه 63 - محمد باقر صادقی با واکنشی تماشایی ضربه فراز امامعلی را راهی کرنر کرد.

دقیقه 68 - مهران درخشان مهر با ارسالی دقیق از سمت راست دروازه پیکان اوساگونا را به توپ رساند اما این مهاجم نیجریه ای به دلیل گیر کردن توپ زیر پایش فرصتی طلایی را از دست داد.

 

حاشیه:

 

* با توجه به فشردگی رقابت ها، علیرضا منصوریان به شش بازیکن خود در ترکیب اصلی برای این دیدار استراحت داد تا در بازی های پیش رو بتوانند از این شش بازیکن یعنی محمدرضا حسینی، محمد رشید مظاهری، کریستین اوساگونا، محمد زبیر نیک نفس، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری استفاده بیشتری کند.

* در این میان نام ارسلان مطهری حتی در لیست بازیکنان این دیدار وجود ندارد.

* حدود 100 هوادار برای تشویق دو تیم امروز روی سکوهای ورزشگاه شهدای قدس حضور پیدا کردند که در این میان باید گفت تعداد بیشتری از این هواداران، حامیان تیم ذوب آهن اصفهان بودند.

* مهدی امینی، سامان نریمان جهان، عیسی آل کثیر و علی حمودی سمت منصوریان رفته و از او رخصت گرفتند.

* رشید مظاهری هم از روی نیمکت ذوب آهن بلند شده و با حضور مقابل نیمکت پیکان با فرکی خوش و بش کرد.

* منصوریان هم به رسم رعایت کسوت سمت حسین فرکی رفت و از سرمربی پیکان برای نشستن روی نیمکت تیم مقابل او رخصت خواست.

* پیش از آنکه بازی به دقیقه دهم برسد قاسم حدادی فر برای تعویض استوک های خود از زمین خارج شد و پس از دقیقه ای به بازی برگشت.

* در اوایل نیمه دوم علی حمودی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر، لحظاتی کنار زمین از سوی کادرپزشکی پیکان مداوا شد و با سری بانداژ شده به بازی برگشت.

* در نیمه دوم علیرضا منصوریان لحظاتی روی نیمکت نشست و محمد خرمگاه از کنار زمین بازیکنان ذوب آهن را هدایت کرد.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را حدود ۱۸۰ نفر اعلام کرد.

* مجتبی مقتدایی که به دلیل آسیب دیدگی لحظاتی کنار زمین از سوی کادر پزشکی ذوب آهن مداوا شد و در نهایت با برانکارد از زمین بیرون آمد تا میلاد فخرالدینی جانشین او شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewez6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان 0 - ذوب آهن 1؛ برتری ذوبی ها در شهرقدس؛ فرکی همچنان روی نوار ناکامی