تاریخ انتشار: 1398/01/24 21:01
همه تلاشی که داریم تهش آماتور است
کد خبر: 103565

فرکی: از استرس می‌بازیم!

سرمربی پیکان معتقد است که عدم اعتماد به نفس و استرس باعث باخت تیمش است.
فرکی: از استرس می‌بازیم!

 حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر شاگردانش برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه بازی را واگذار کردیم اما اعتقادم این است که می‌توانستیم مقابل ذوب آهن که با روحیه بالا در زمین حاضر شد پیروز شویم. امروز آمده بودیم که مقابل ذوب آهن نتیجه بگیریم. تلاش زیادی کردیم اما نتیجه نداد. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم اختیار بازی در دست ما بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما برخلاف جریان بازی در نیمه اول روی ضربه کرنر و در حالی که اولین موقعیت حریف روی دروازه ما شکل گرفته بود, گل نخست را دریافت کردیم. این مسئله برای تیم ما که در شرایط بحرانی قرار دارد معادلات را بهم می‌زند و باعث می‌شود تیم استرس بگیرد و در نهایت بازیکنان نمی‌توانند کیفیت لازم را از خودشان نشان دهند.

فرکی در ادامه گفت: در نیمه اول موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم, نمونه آن توپی که از روی خط دروازه نتوانستیم به گل تبدیل کنیم, همچنین چند توپ را به سمت چارچوب ارسال کردیم که دقت لازم را نداشتیم و فرصت‌ها از دست رفت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به عملکرد این تیم در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم نیز بازی کاملا در دست ما بود و صحنه مشابه نیمه اول را در اختیار داشتیم که این موقعیت را نیز نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. چیزی که ما را آزار می‌دهد استرس و اعتماد به نفسی است که در جریان بازی از دست می‌رود و این باعث می‌شود که نتوانیم برنده بازی باشیم. کارمان سخت است و هفته بعد نیز باید با تراکتورسازی بازی کنیم.

فرکی در ادامه از بازی حریفش تعریف کرد و گفت: تیم ذوب‌آهن در این بازی حرفه‌ای بود و این طبیعی است چرا که بازیکنان آنها سابقه قهرمانی در ایران و هم سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند و در مقابل بازیکنان ما توان‌شان همین است که به نمایش گذاشتند. معضل دیگر ما این است که این تیم آنطور که باید بسته نشده است، درست است که من با این شرایط مسئولیت را قبول کردم تا اوضاع را بهتر کنم، ولی هرچه تلاش می‌کنیم دچار بی‌تجربگی و ارائه فوتبال  آماتور می‌شویم که این اجازه نمی‌دهد بازیکنان ما کیفیت خودشان را داشته باشند. در تیم ما دو بخش بازیکن وجود دارد، بخش اول بازیکنانی که از تیم‌های دیگر به پیکان آمدند و بخش دوم بازیکنانی که از ابتدا در این تیم حضور داشتند، اما مجموع این دو گروه هنوز به ما جواب نداده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwgk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرکی: میزبان بودیم اما استادیوم قرمز بود