تاریخ انتشار: 1398/01/24 21:03
اکبریان بازی را به خوبی مدیریت کرد
کد خبر: 103564

نقد داوری بازی پرسپولیس –سایپا

بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا مثل همیشه یک بازی پربرخورد بود که قضاوت را برای داور مسابقه مشکل می کرد اما محمدرضا اکبریان این بازی را بدون اشتباه تاثیرگذاری پشت سرگذاشت.
نقد داوری بازی پرسپولیس –سایپا

 سعید مظفری زاده داور قدیمی و کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت محمدرضا اکبریان و داوری بازی تیم های پرسپولیس و سایپا ضمن تمجید از نحوه داوری گفت: «در روزی که پرسپولیس و سایپا بازی بسیار حساسی را برگزار می کردند و بازی در دقایق ابتدایی پربرخورد پرهیجان بود  تیم داوری قضاوت خوبی داشتند. مدیریت خوب محمدرضات اکبریان در طول مسابقه، تصمیمات درست و استفاده صحیح از کارت ها باعث شد تا این بازی سخت را به خوبی مدیریت بکند.» او در ادامه نیز صحنه های حساس بازی و عملکرد اکبریان را اینگونه شرح داد:

-در دقیقه 2 داور مسابقه به نادری مدافع پرسپولیس به خاطر خطا ، اخطار داد که این کارت زرد خیلی به موقع بود چرا که داور توانست بازی را تا آخر در اختیار بگیرد.

-در دقیقه 8 مدافع سایپا با تکل سالم توپ سروش رفیعی را به در آستانه ورود به محوطه جریمه دفع کرد و دستور داور برای ادامه بازی درست بود.

-دقیقه 36 برخورد سروش رفیعی با مدافع سایپا بعد از ضربه سروش به توپ به صورت ناخواسته در محوطه جریمه اتفاق افتاد و تصمیم داور برای ادامه بازی  درست بود.

-در دقیقه 37 اکبریان به خوبی و با قاطعیت اعتراض علیاری را در دقیقه 37 با کارت زرد جریمه کرد و اجازه نداد اعتراض ها بیشتر شود.

-در دقیقه 40 تصمیم اکبریان برای ادامه بازی در پی برهم خوردن تعادل دشتی در محوطه جریمه کاملا درست و اعتراض این بازیکن بی مورد بود.

-در دقیقه 70 تکل رمضانی بازیکن سایپا روی سیامک نعمتی و همینطور در دقیقه 85 تکل علی دشتی توسط داور به درستی و مطابق قانون با کارت زرد مواجه شد.

-در دقیقه 3+90 توپ ارسالی بازیکن سایپا به شش قدم را شجاع خلیل زاده به کرنر زد که داور به اشتباه آن را اوت اعلام کرد که این تنها اشتباه اکبریان در این بازی بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwej6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: پرسپولیس تنور لیگ را داغ کرد!
برای ما مهم نیست کدام تیم قهرمان می‌شود