تاریخ انتشار: 1398/01/24 21:09
طلسم شکنی شاگردان برانکو؛
کد خبر: 103562

بازگشت پرسپولیس برابر سایپا بالاخره کامل شد

پرسپولیسی ها موفق شدند در دیداری که عقب افتاده بودند، به بردی ارزشمند برسند.
بازگشت پرسپولیس برابر سایپا بالاخره کامل شد

قرمزهای تهران در مقابل سایپا حمایت گسترده هواداران خود را داشتند اما با این وجود، سایپا شروع بهتری داشت و موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کند. این نتیجه باتوجه به تقابل های پرسپولیس و سایپا در فصول گذشته، هواداران سرخپوش را نگران کرد.

در لیگ پانزدهم پرسپولیس در دو بازی نتیجه تلخی را مقابل سایپا تجربه کرد. بازی برگشت با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما دیدار رفت پرماجرا و جنجالی تر بود. غلامرضا رضایی در نیمه اول دو گل برای سایپا به ثمر رساند که گل دوم این بازیکن روی پنالتی اشتباه به ثمر رسید. با این حال پرسپولیس در دقایق پایانی توسط طارمی به گل رسید ولی نتوانست امتیازی از آن بازی کسب کند.

فصل گذشته نیز پرسپولیس در بازی برگشت مقابل سایپا به تنها یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت اما شاگردان علی دایی خیلی زود 2 بار دروازه سرخپوشان پایتخت و بوژیدار رادوشوویچ را باز کرد. سرخ ها تا دقایق انتهایی حملات گسترده ای را انجام دادند اما فقط یک بار توسط علی علیپور به گل دست یافتند.

ولی این بار پرسپولیس یک گل خورده را با ضربات بشار رسن، علی علیپور و مهدی ترابی جبران کرد تا بالاخره بازگشت خود مقابل نارنجی پوشان را کامل کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlber

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی و بهترین انتخاب برای افتتاح گلزنی
موتور گلزنی شماره 9 مقابل سایپا روشن شد؛

نقد داوری بازی پرسپولیس –سایپا
اکبریان بازی را به خوبی مدیریت کرد

منصوریان: پرسپولیس تنور لیگ را داغ کرد!
برای ما مهم نیست کدام تیم قهرمان می‌شود