تاریخ انتشار: 1398/01/27 20:49
پنجمین تیمی که در لیگ نگه داشتم لذتی دیگر برایم داشت
کد خبر: 103178

میثاقیان: اگر سقوط می‌کردیم می‌مردم

تیم خونه به خونه بابل توانست با پیروزی مقابل قشقایی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ یک، حکم بقایش را امضا کند .
میثاقیان: اگر سقوط می‌کردیم می‌مردم

 اکبر میثاقیان که پیش از این ثابت کرده است که در این امر تخصص خاصی دارد بعد از پیروزی مقابل قشقایی اظهار داشت:« خدا همیشه به من کمک کرده و این خواست خداست. من در حال حاضر در شهری که کار می کنم لذت می برم، باید اعتراف کنم که در این بازی بچه ها با قلبشان بازی کردند.»

وی در ادامه در حالی که بسیار بابت این موفقیت خوشحال به نظر می رسید افزود:« در این مدت روزهای بسیار سختی را با هم سپری کردیم و وضعیت اصلا به این شکل که  الان می بینیم نبود . تماشاگران امروز با حضورشان غوغا کردند و بچه ها هم در این مدتی که من اینجا بودم چنین بازی تاکتیکی را کمتر به یاد دارم که به نمایش گذاشته باشند .

دم بچه های قشقایی گرم که با چنین جدیتی پا به این دیدار گذاشتند و آنها امروز طوری بازی کردند که من فکر می کردم که برای قهرمانی می جنگنند.»

میثاقیان با گفتن تبریک به همه عواملی که در این موفقیت سهمی داشتند گفت:« بچه های ما امروز سنگ تمام گذاشتند. جا دارد از همین جا به خانواده حسن زاده و به تماشاگرانی که امروز به استادیوم آمدند و تمام مردم بابل و استان مازندران تبریک می گویم و این تیم متعلق به تمام استان است و در کل همه  قیامت کردند و این بازی  گویا فینال باشگاه های ایران بود. همچنین ازاهالی رسانه هم تشکر ویژه ای  دارم که یک روز رویارویی را برای ما رقم زدند .»

و همچنین گفت:« اگر امسال تا حدی  تیم نتایج خوبی نگرفت به این علت بود که مالک باشگاه قصد نداشت تیم دهد و الا خانواده حسن زاده خیلی فوتبال را دوست دارد و قصد دارد که این کار را ادامه دهد.»

او در خاتمه حرف های جالبی را به زبان آورد:« من اگر می باختم می مردم، من پلی آف های زیادی را تجربه کردم از بوشهرگرفته تا شموشک ، سیاه جامگان و راه آهن توانستم در لیگ حفظ کنم اما این پنجمی برای من لذتی دیگر در برداشت ،فقط  به خاطر خانواده حسن زاده و مردم .»

 وی در خصوص داوری هم گفت :« داوری بسیارجدی بود اما آن توپ امید سام کن گل بود .»

وی درباره اخراج های این فصلش هم اظهارداشت :« من خصوصیتم این است که تا آخر برای تیم خودم بجنگم و یک قدم پا عقب نگذارم و اگر دقت کنید می بینید که بچه های من هم خلق و خوی من را گرفته اند و تا ثانیه آخر می جنگند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnabe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نود ارومیه 0 - خونه به خونه 2؛ پیروزی بر گربه سیاه،بابل با میثاقیان امیدوار شد