تاریخ انتشار: 1398/01/27 21:19
کد خبر: 103173

تمرینات ویژه دخیا برای رویارویی با لیونل مسی

امیلیو آلوارز، مربی دروازه بان های منچستریونایتد، از تمرینات متفاوت داوید دخیا برای رویارویی با لیونل مسی سخن گفت.
 تمرینات ویژه دخیا برای رویارویی با لیونل مسی

 منچستریونایتد در دیدار رفت با گل به خودی لوک شاو با یک گل مقابل بارسلونا مغلوب شد و حالا داوید دخیا تمرینات خاصی را برای مقابله با لیونل مسی در نظر گرفته تا بتواند در نوکمپ کلین شیت کرده و شانس صعود تیمش را افزایش دهد.

امیلیو آلوارز گفت: "کسانی که داوید دخیا را خوب می شناسند می دانند که او توانایی انجام هر کاری را داشته و از نظر ذهنی بسیار قوی است. هنگامیکه قرار است مقابل لیونل مسی قرار گیریم، ما تمرینات متفاوتی داریم و دخیا کارهای خاص و اضافی نسبت به دیگر بازی ها در هنگام رویارویی با لئو مسی در دستور کار خود قرار می دهد.

اگر بگویم تمرینات آماده سازی فوق العاده ویژه ای داشته ایم دروغ نگفته ام. در سال های زیادی در لالیگا با داوید و همچنین با سایر دروازه بان ها کار می کردم اما نمی توانم انکار کنم که شرایط در مورد مسی مشخص است. در این موقعیت شما سعی می کنید تمام ابزار و اطلاعات لازم را به دروازه بان ارائه دهید تا به او کمک کنید.

ما احترام زیادی برای بارسلونا و بازیکنان این تیم قائل هستیم، اما هیچ ترسی نداریم. ما توانستیم تیم های بزرگی مانند بارسلونا را شکست دهیم و توانایی برنده شدن در مقابل هر تیمی را داریم.

مهمترین نکته این است که بدانیم لیگ قهرمانان رقابت هایی متفاوت نسبت به لیگ برتر است. نحوه حذف کردن پاری سن ژرمن ما برای ما یک نقطه قوت خواهد بود و این دیدار مهمترین بازی فصل است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368rby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 والورده: مثل همیشه از مسی انتظار زیادی داریم!