تاریخ انتشار: 1398/01/28 00:59
کد خبر: 103150

بارسلونا 3_0 منچستر یونایتد؛ جهنم نیوکمپ شیاطین سرخ را بلعید

آبی‌اناری‌ها با پیروزی 3 بر 0 مقابل منچستر یونایتد، رفت و برگشت این تیم را شکست دادند و مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
بارسلونا 3_0 منچستر یونایتد؛ جهنم نیوکمپ شیاطین سرخ را بلعید

از ساعت 23:30 امشب، تیم‌های بارسلونا و منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار به میزبانی آبی‌اناری‌ها و در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد. بازی رفت این دو تیم در الدترافورد با پیروزی 1 بر 0 بارسلونا پایان یافته بود.

دو تیم بازی را با ترکیب‌های زیر آغاز کردند:

بارسلونا : تراشتگن، سرخی روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، راکیتیچ، آرتور، مسی، سوارز و کوتینیو

منچستر یونایتد : دخیا، جونز، لیندلوف، اسمالینگ، یانگ، فرد، مک تومینای، پوگبا، مارسیال، راشفورد و لینگارد

منچستر یونایتد ابتدا بازی را بهتر آغاز کرد و یک بار هم توسط راشفورد توپ را به تیرک دروازه زد اما بارسلونا جلو کشید و بازی را کاملا در دست گرفت. شاگردان والورده بسیار بهتر از حریف ظاهر می‌شدند و توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند. بازی ادامه داشت تا این که لیونل مسی باز هم نبوغ  خود را نشان داد و در دقیقه 16 با یک شوت بسیار زیبا دروازه داوید دخیا را باز کرد. درخشش مسی به همینجا ختم نشد و فقط 4 دقیقه بعد مسی با یک شوت دیگر گل دوم را به ثمر رساند تا امید یونایتدی‌ها را نا امید کند. نیمه نخست با برتری 2 بر 0 بارسلونا پایان یافت.

 نیمه دوم هم با برتری بلامنازع شاگردان والورده همراه بود و این بارسایی‌ها بودند که بیشتر حملات را انجام می‌دادند. فشار کاتالان‌ها ادامه داشت تا این که در دقیقه 61 فیلیپه کوتینیو با یک شوت فوق‌العاده دیدنی و تماشایی گل سوم را به ثمر رساند. پس از این گل بارسلونا بازی را اداره کرد و شاگردان سولسشر نتوانستند قفل دروازه تراشتگن را باز کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279wqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا اعلام شد