تاریخ انتشار: 1398/01/31 20:01
ستاره پرتغالی تصمیم خود را گرفت؛
کد خبر: 102740

پاسخ قاطع رونالدو در مورد شایعه ترک یوونتوس (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، در مورد اخبار مربوط به جدایی از یوونتوس واکنش نشان داد.
پاسخ قاطع رونالدو در مورد شایعه ترک یوونتوس (عکس)

 بعد از حذف غیرمنتظره یوونتوس از لیگ قهرمانان و شکست این تیم مقابل آژاکس، شایعاتی در خصوص نارضایتی کریستیانو رونالدو از شرایط خود در بیانکونری و احتمال جدایی از این تیم در تابستان پیش رو منتشر شد که این اخبار نگرانی هواداران یوونتوس را افزایش داد.

به نظر می رسد رونالدو از تاکتیک های ماکسی آلگری رضایت نداشته و معتقد است قوای نه چندان قوی بخش هجومی یوونتوس باعث شده وی در مستطیل سبز تنها باشد و تلاش های وی به نتیجه نرسد. با توجه به مصاحبه مادر ستاره پرتغالی از ناراحتی فرزندش بعد از حذف مقابل آژاکس، اخبار در مورد احتمال جدایی این ستاره افزایش یافت.

اما امروز نشریه توتو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد رونالدو به این رسانه گفته هدفی جز ماندن در یوونتوس ندارد و "بیانکونری تنها تیمی است که وی خواهان حضور در آن است."

بدین ترتیب به نظر می رسد ناراحتی رونالدو بیشتر مقطعی و مربوط به شکست مقابل اژاکس در لیگ قهرمانان بوده و این ستاره پرتغالی حداقل در تابستان جاری تمایلی به ترک تورین ندارد و فصل بعد نیز برای یوونتوس به میدان خواهد رفت.

همچنین در این شرایط بعید به نظر می رسد تیمی توان پرداخت مبالغ سنگپن برای خرید رونالدو را داشته باشد و جذب 100 میلیون یورو برای بازیکنی که چند ماه دیگر 35 ساله می شود، خیلی منطقی نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwmdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئالی ها، طرفدار اتلتیکو در بازی با یوونتوس!