تاریخ انتشار: 1398/02/03 16:27
کد خبر: 102392

رحیمی: فولادی‌ها اصرارهایشان را فراموش کردند

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: مسئولان فولاد خوزستان تماس‌های فراوان و اصرارشان به برگزاری بازی مقابل ما در ورزشگاه شهدای فولاد را فراموش کردند و حالا جواب تماس ما را نمی‌دهند.

محمد رحیمی در مورد مشکلاتی که برای میزبانی استقلال خوزستان به وجود آمده است، گفت: پنج‌شنبه با نساجی مازندران بازی داریم دیدار قبلی ما در اهواز مقابل فولاد بود که با وجود مخالفت ما برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد در نهایت بعداز تماس‌های فراوان از سوی مدیران فولاد خوزستان و افشین قطبی با توجه به درخواست‌ آنها مجبور شدیم به خاطر آبگرفتگی در ورزشگاه غدیر دربی حساس خوزستان را در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کنیم. سعید فتاحی در آن مقطع اصرار به برگزاری بازی داشت و می‌گفت شرایط تغییر زمان مسابقه وجود ندارد. در نهایت در دقیقه ۹۰ مجبور شدیم این مسئله را بپذیریم و به ورزشگاه شهدای فولاد برویم.

وی افزود: در آن مقطع فولادی‌ها به ما این قول را دادند همه جوره همکاری خواهند کرد. ما حتی با وجود ضرر مالی قبول کردیم بلیت‌فروشی انجام نشود و به احترام هواداران فولاد به آن ورزشگاه رفتیم. اینکه چه برخوردی بعد از بازی با ما کردند و چه جدال‌های لفظی به وجود آمد را دیگر لازم نیست، بیان کنیم. ما نمی‌خواستیم روی این مسائل مانور دهیم چرا که فولاد همشهری ما است. خود مدیرعامل باشگاه فولاد قول داد که اگر ما مشکلی برای برگزاری بازی داشتیم با ما همکاری کند و از این عنوان که ورزشگاه شهدای فولاد برای همه خوزستان است هم استفاده کردند اما وقتی ما با این مشکل روبه‌رو شدیم متأسفانه همه چیز فراموش شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: با وجود مشکلاتی که ما داشتیم با اصرار فولادی‌ها ایمان مبعلی را در شرایطی که خیلی به او نیاز داشتیم به فولاد خوزستان دادیم. حالا که وضعیت اهواز حاد شده و به دلیل بارندگی و آبگرفتگی نمی‌توانیم در ورزشگاه غدیر بازی کنیم به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند. برخی از مسئولان این تیم هم که جوابگو بودند می‌گویند هیأت مدیره این باشگاه مخالف است. فولادی‌های اصرارهایشان قبل از بازی مقابل ما برای برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد را فراموش کردند. در این شرایط سازمان لیگ هم اصرار به برگزاری بازی دارد و با توجه به اینکه زمینی در اهواز نیست ما باید به یک استان دیگر برویم. در آبادان تیم نفت بازی دارد و در ورزشگاه مسجدسلیمان هم صلاح نیست بازی کنیم. چرا که هفته قبل هم شرایط چندان جالب نبود و ما دو ساعت بعد از مسابقه در رختکن مانده بودیم.

رحیمی افزود: از این ماجرا بسیار ناراحت هستیم و در این شرایط فقط باید به تهران برویم و این برای فوتبال خوزستان بسیار بد است که یک تیم از آن برای برگزاری دیدارش مجبور باشد به شهر دیگری برود. مسئولان مربوطه چطور می‌خواهند جوابگوی این اتفاق باشند با وجود این مشکلات سیل و مسائلی که هست ما باید هزینه زیادی هم متحمل شویم و در خارج از خانه به میدان برویم. مسئولان فولاد آن زمان که نیاز داشتند آنقدر تماس گرفتند و حالا این طور رفتار می‌کنند.

وی در پایان گفت: باید در این مورد تصمیم بگیریم اگر مجبور شویم به تهران برویم این مسئله چهره خوبی ندارد و بسیار بد است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjwyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ریکاوری آبی پوشان استقلالی در امارات