تاریخ انتشار: 1398/02/05 23:56
پیش بازی ذوب آهن - تراکتورسازی؛
کد خبر: 102141

آخرین تلاش شاگردان لیکنز برای بازگشت به کورس؛ سبزپوشان اصفهانی رقیبی سرسخت

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته بیست و هفتم، تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.
آخرین تلاش شاگردان لیکنز برای بازگشت به کورس؛ سبزپوشان اصفهانی رقیبی سرسخت

دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که شرایط متفاوتی نسبت به هم دارند. شاگردان علیرضا منصوریان که این روز ها در شرایط خوبی به سر می برند، پس از قطعی کردن صعود خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال تاثیر گذاری در سرنوشت تیم قهرمان هستند! ذوب آهن، هفته پیش نیز موفق شد در دیداری حساس و مهیج، پرسپولیس مدعی را متوقف کند تا دیگر تیم های بالای جدول همچنان به قهرمانی امیدوار باشند.

شرایط خوب این روزهای ذوب آهن نوید یک نمایش خوب را از شاگردان منصوریان می دهد هرچند با توجه به خستگی این روزهای تیم های ایرانی، مخصوصا تیم ها شاغل در لیگ قهرمانان آسیا، احتمال خستگی بازیکنان ذوب آهن وجود دارد.

تراکتورسازی پس از باخت بدی که مقابل سپیدرود داشت و حواشی پس از آن دیدار مقابل پیکان هم شکست خانگی بدی را تجربه کرد و همین امر این تیم را از کورس قهرمانی کمی دور کرد. هرچند با توجه بازی های سخت پرسپولیس و بازی رو در روی تراکتور و پرسپولیس، این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد.

 شاگردان لیکنز بعد از دیدار مقابل پیکان هم حواشی فراوانی را پیرامون خود دیدند و همین امر سبب شد تا شرایط این تیم تحت الشعاع قرار بگیرد. لینکز و شاگردانش خوب می دانند که این دیدار برای آنها بسیار حیاتی است و در صورتی که امتیاز از دست بدهند تا حدود زیادی از کورس قهرمانی و کسب سهمیه عقب می مانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwpw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پهلوان:از ته قلبم می‌گویم تلاشم را برای موفقیت ذوب آهن کردم/ تراکتور به روزهای اوج برمی‌گردد