تاریخ انتشار: 1398/02/06 00:16
کد خبر: 102140

سیامک فراهانی: با تمام توان برای صعود خواهیم جنگید/ در پلی آف روی حمایت هواداران حساب باز کرده ایم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به آمادگی بازیکنان این تیم برای دیدار پلی آف در مقابل نیروی زمینی تهران، گفت: بازی پلی آف دو نیمه حساس دارد و هر دو تیم از شانس مساوی برخوردارند.
سیامک فراهانی: با تمام توان برای صعود خواهیم جنگید/ در پلی آف روی حمایت هواداران حساب باز کرده ایم

سیامک فراهانی در آستانه دیدار داماش در مقابل نیروی زمینی در پلی آف رقابتهای لیگ دسته دو، اظهار داشت: در طول هفته تمرینات خوب و منظمی را برگزار کرده و با تمام توان به مصاف نیروی زمینی می‌رویم. از ابتدای فصل گفته ام که هدف ما صعود به لیگ دسته اول است و اکنون در دو بازی پلی آف برای رسیدن به این هدف با تمام توان و تمرکز خود ظاهر می شویم.

وی ادامه داد: پلی آف شامل دو بازی و بهتر بگویم دو نیمه است که نیمه اول آن در تهران برگزار می شود و نتیجه این بازی پایان کار نیست و نیمه دوم بازی هم باقی می ماند. به عقیده بنده در این مرحله هر دو تیم از شانس مساوی برخوردارند و باید بکوشیم با تلاش و تمرکز خود شانس پنجاه درصدی خود را افزایش دهیم و بتوانیم کفه ترازو رو به سود خود سنگین تر کنیم.

سرمربی داماش گیلان در مورد حریف تیمش در بازی پلی آف گفت: نیروی زمینی از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و تیمی شایسته بوده که توانسته به این مرحله برسد و پنجاه درصد شانس صعود را نصیب خود کند. ما هم به طور نسبی از این تیم شناخت پیدا کرده و با این پیش زمینه به رویارویی آنها خواهیم رفت.

فراهانی با بیان اینکه در دیدارهای پلی اف روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند، خاطرنشان کرد: هواداران داماش بخش جدایی‌ناپذیر تیممان بوده و قدرتمان را مضاعف می‌کنند. با حمایت هوادارانمان در دو دیدار رفت‌ و برگشت با قدرت به مصاف حریف خود رفته و امیدواریم که با تلاش خود جشن صعود به لیگ یک را برپا کنیم.

وی افزود: صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول کمترین حق داماش و هواداران باوفایش می باشد و ما هم برای شکستن این طلسم سه ساله تلاش خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwpwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف داماش صعود به لیگ یک است/ در یک باز ی حساب شده قشقایی را شکست دادیم
سرمربی داماش گیلان در گفتگو با فرتاک ورزشی :