تاریخ انتشار: 1398/02/20 18:29
کد خبر: 100653

درخواست ماهینی از هواداران پرسپولیس

مدافع باتجربه پرسپولیس با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت در استادیوم آزادی، از آنها خواست از اقلامی که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، سود نبرند.
 درخواست ماهینی از هواداران پرسپولیس

پرسپولیس فردا در دیداری حساس برابر ماشین سازی قرار خواهد گرفت تا آخرین حضور خود در استادیوم آزادی را در فصل هجدهم پشت سر بگذارد. آنها اکنون با اختلاف سه امتیازی با جدی‌ترین تعقیب کننده‌ی خود، امیدوارند با دستیابی به سه امتیاز جدال با شاگردان رضا مهاجری به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

در این بین طبق انتظار بازیکنان و کادرفنی تیم، آنها امیدوارند در آخرین بازی فصل در استادیوم آزادی برابر سکوهای کاملا پر کار آسانتری برای پیروزی به دست بیاورند. حسین ماهینی، کاپیتان دوم و مدافع باتجربه سرخپوشان که این روزها دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت از بازیکنان و برگزاری جشن قهرمانی، از آنها خواست تا از سود بردن از اقلام شیپور و ... که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، خودداری کنند.

ماهینی با اشاره به این موضوع که سر و صدای شیپور باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، از آنها خواست با شعارهای حمایت آمیز خود به تشویق تیم بپردازند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awake

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان مصدومیت؛ ماهینی برگشت